کد خبر: ۵۱۳۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

شکست سنگین ذوب آهن برابر الوحده در امارات

دیدار تیم‌های ذوب آهن ایران و الوحده امارات با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه B ذوب آهن ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در امارات مهمان الوحده این کشور بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر نماینده امارات به پایان رسید.

برای الوحده در این دیدار سباستین تاگلیابو در دقیقه ۴۶ و مراد باتنا در دقیقه ۵۸ و محمد الاکبری در دقیقه ۶۵ گلزنی کردند.

ذوب آهن با این شکست ۶ امتیازی ماند اما همچنان پس از الدحیل که صعود کرده در رده دوم باقی ماند.

نیمه نخست

دقیقه ۳: شاگردان ریکامپ با حرکتی زیبا و ارسال توپ روی دروازه قصد داشتند فرصت خوبی برای مهاجمان‌شان ایجاد کنند که با دخالت بموقع رشید مظاهری این فرصت از دست رفت.

دقیقه ۱۰: مهاجم الوحده با حرکت بین مدافعان ذوب آهن با رشید مظاهری تک به تک شد اما شوت او را دروازه‌بان ذوب آهن مهار کرد.

دقیقه ۴۶: یاران الوحده سمت راست محوطه جریمه ذوب آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که در ادامه جوجاک پشت محوطه جریمه برای تایگلیبایو فرصت خوبی برای این بازیکن آرژانتینی ایجاد کرد و او با یک ضربه پای راست دروازه ذوب آهن را باز کرد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۷: پشت محوطه جریمه ذوب آهن جوجاک صاحب توپ شد و با یک شوت زیبا دروازه رشید مظاهری را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن را در ابتدا دروازه‌بان ذوب آهن برگرداند اما در ادامه تاگلیابو توپ را در اختیار گرفت و ضربه این بازیکن را مظاهری به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۸: مراد بتنا پشت محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و با یک شوت زیبا دروازه مظاهری را برای دومین بار باز کرد.

دقیقه ۶۰: باز هم یاران الوحده روی دروازه ذوب آهن خطرآفرین شدند. جوجاک با یک حرکت زیبا قصد داشت مقابل دروازه هم‌تیمی‌هایش را صاحب توپ کند که در ادامه مراد بتنا توپ را به اوت زد.

دقیقه ۶۱: الوحده فرصت خوبی روی دروازه ذوب آهن ایجاد کرد که این بار نژادمهدی به موقع توپ را به کرنر زد.

دقیقه ۶۵: محمد الاکبری درون محوطه جریمه ذوب آهن روی پاس رو به بیرون باتنا، با یک شوت زیبا گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۰: ذوب آهنی‌ها پشت محوطه جریمه الوحده صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که در ادامه مهدی رجب‌زاده با یک ارسال خوب روی دروازه حریف فرصت خوبی برای کی‌روش استنلی ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، خالد شفیعی، حامد بوحمدان، میلاد فخرالدینی، جورجی کولی‌سانی، اکبر ایمانی، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، بختیار رحمانی و کی‌روش استنلی.

ترکیب الوحده: راشد السویدی، خالد الضنهانی، ریم چانگ، احمد الحرزی، سالم سلطان، محمد عبدالباسط، ناصر عبدالهادی، جوجاک، محمد الاکربی، مراد بتنا، تایگلیبایو.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین