کد خبر: ۵۱۳۸۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

اظهارات هیلاری درباره روابط ترامپ با پوتین

وزیر امور خارجه سابق و نامزد سابق دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی آمریکا در رابطه با روابط میان رئیس‌جمهور آمریکا با همتای روسی‌اش از مردم خواست "رد پول را دنبال کنند."
آفتاب‌‌نیوز :
هیلاری کلینتون، نامزد سابق دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی آمریکا در جریان سخنرانی در مراسمی در بمبئی، هند به سوالاتی درباره روابط میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با ولادیمیر پوتین، همتای روسی‌اش پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی هیل، کلینتون گفت: ترامپ شباهت شدیدی به دیکتاتورها دارد. او واقعا رویه و رفتار مستبدانه دیکتاتورها را دوست دارد. ترامپ از قبل نظر موافقی نسبت به دیکتاتورها داشته اما فکر می‌کنم این علاقه نسبت به پوتین و روسیه بیشتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روسیه سند و مدرکی علیه ترامپ دارد یا خیر، گفت: خواهیم فهمید، خواهیم فهمید، رد پول را دنبال کنید.

گزارش شده که رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی همزمان با انجام تحقیقات در این خصوص از شاهدان قراردادهای تجاری ترامپ در روسیه نیز بازجویی کرده است.

همچنین گزارش شده که مولر در حالی بررسی نامه‌ای است که ترامپ در سال 2013 میلادی برای پوتین نوشته بود و در آن شخصاً پوتین را به شرکت در مراسم انتخاب بانوی شایسته جهان که در مسکو برگزار شد، دعوت کرده بود. این نامه نخستین تلاش مشهود ترامپ برای برقراری روابط شخصی با پوتین است.

کلینتون در ادامه گفت: به نظر من آمریکا مستحق داشتن ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور نیست.

وی همچنین در رابطه با شکستش در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی گفت: اگر مردم به دنبال یک کمپین انتخاباتی شو مانند بودند، شاید باید بیشتر آنها را سرگرم می‌کردم!

کلینتون افزود: من مادری هستم که می‌گویم اسفناجت را بخور! با خوردن اسفناج قوی و بزرگ می‌شوی اما شاید فرد دیگری بگوید تا جایی که شکمت جا داره فست فود و بستنی بخور!

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین