کد خبر: ۵۱۳۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
"بارها تهدید شده‌ام"

مشت‌زنی یک روحانی+ فیلم

فیلم منتشر شده از روحانی که در حال مشت زدن به کیسه بوکس است را در اینجا ببینید.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی سخنران، کارشناس مذهبی و فعال اجتماعی در آخرین پست صفحه شخصی خود فیلمی منتشر کرد که در پی اعتراض به فساد اخلاقی در جامعه روحانیت در حال انجام ورزش رزمی بوکس بود که در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این حرکت و واکنش خود گفت: با توجه به بیانات رهبر انقلاب، کمال مطلوب جوانی بر سه پایه تهذیب، تحصیل و ورزش است. من قبل از اینکه طلبه باشم، به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کردم و سعی‌ام این بوده که ورزش را رها نکنم. در واقع فیلمی که من در صفحه شخصی خودم منتشر کردم را باید از چند وجه نگاه کرد، ورزش یک اصل است، منتهای مراتب من شرایط امروز دنیا را به نحوی می‌بینم که دشمنی‌ها و عنادورزی‌ها نسبت به ساحت این انقلاب زیاد شده و هرکسی با هر نگاه و تفکری بر بدنه ارزش‌های این نظام ضربه می‌زند.
 
به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ وی با اشاره به از دست رفتن هویت روحانیت نسبت به مردم، بیان کرد: هِنری کیسینجِر، وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، شخصیتی است که در سال ۱۳۵۸ درخصوص رخداد‌های ایران اعلام کرد؛ که این انقلاب به دست روحانیت ایجاد شده و اگر بخواهیم به آن ضربه بزنیم فقط به واسطه خود روحانیت است. باید درنظر داشته باشیم که یک روحانی اصیل بایستی جایگاه خودش را حفظ کند و در کنار مردم باشد. اما متاسفانه ما امروز شاهد آن هستیم که بعضا جَو زده و یا جوان زده شدند؛ و یا اینکه نسبت به مردم به مرور هویت خودشان را از دست می‌دهند، و حاضرند برای جذب مردم از آن رده طلبگی خودشان فاصله بگیرند.


 
این سخنران و کارشناس مذهبی در ادامه با اشاره به متن پست خود و فیلم منتشر شده از استماع و استعمال موسیقی توسط یک روحانی، اظهار کرد: گوش کردن به موسیقی، اگر حرام و مطربی نباشد، ایرادی ندارد. ولی استعمال و به کارگیری ابزار موسیقی آن هم به واسطه آقایی که ملبس به لباس روحانیت است، فعل درستی نیست. در این مدت که کامنت‌ها را نگاه می‌کردم، خیلی از مردم نسبت به نواختن پیانو روحانیت مشکلی نداشتند و قالب نگاهشان اینگونه بود که ایرادی ندارد، مگر این موسیقی محرک است و یا مطرب است؟ البته باید درنظر داشته باشیم که در فضای عرفی، این جریان در کشور لبنان است و در کشور خودمان هم نبوده، ولی نکته اصلی اینجاست که این لباس حرمت دارد و در استماع و استعمال موسیقی خیلی باید دقت نظر شود.

بعضی از آقایان برای جذب مخاطب قیمت طلبگی خودشان را از دست می‌دهند

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه در استفاده عموم مردم از موسیقی و ابزار آن حرفی نداریم، افزود: این موارد دستورات فقهی خودش را دارد، اما مرحوم آیت الله مجتهدی حرف قشنگی زدند، ایشان خطاب به طلاب می‌گفتند، اگر شما روزی مکروه انجام بدهید، مردم فعل حرام را انجام می‌دهند، و اگر روزی خدایی نکرده شما به سمت فعل حرام رفتید، مردم دینشان را زمین می‌گذارند و این حرکت پذیرفته نیست. بسیاری از اتفاقات که مباح است، برای ما جامعه روحانیت مکروه و یا حرام است. ولی برخی از آقایان برای جذب مخاطب آن هم به هر قمیتی که شده، جایگاه خودشان را از دست می‌دهند.

بارها از سوی بعضی از افراد و خائنین تهدید شده‌ام

این فعال اجتماعی تصریح کرد: فیلم و پیامی که گذاشتم، روشن و واضح است. این روز‌ها دشمنی علیه مکتب، مذهب و رهبر ما زیاد شده است، به همین منظور یکسری از اقدامات را در برخورد با مفاسد مسئولان انجام می‌دهم که حتی در برخی موارد تهدید شده‌ام. تقریبا هر روز خدمت رسانی به پابرهنه‌ها نیازمندان و مستضعفین را انجام می‌دهم، اگر هم آن فیلم ورزشی را می‌گذارم، درباره تقابل با دشمن است، «اَشِدّآءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم». من افتخار می‌کنم که جلوی یک بچه یتیم هم زانو می‌زنم و هم دستش را می‌بوسم. اینگونه نیست که من این فیلم را برای دیده شدن گذاشته باشم، به اندازه کافی معروف هستم، منتها این فیلم برای دشمنان بیرونی، منافقین درونی و دعوت جوانان عزیز به ورزش آن هم با انگیزه انقلابی است، دربرگیرنده پیام بود.

فریاد علنی من خطاب به فسادهای مختلف مسئولان است

وی افزود: در عین اینکه دست ضعفا را می‌گیریم، مچ خیلی از نااهلان و نامردان هم می‌گیریم؛ یعنی کسانی که نسبت به این انقلاب خیانت می‌کنند. برخی از افراد در لباس حاکمیتی هستند، اما به جای خدمت خیانت می‌کنند. فریاد علنی‌ من روبه مسئولان است و بدون هیچ گونه ملاحظاتی روی منبر درباره مفاسد اقتصادی، بانکی و ...  فریاد می‌زنم.
 
حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با توجه به اتفاقات اخیر در خصوص بدحجابی و بی حجابی در خیابان انقلاب و یاسر خاطرنشان کرد: در بحث بی‌حجابی و اتفاقات اخیر در خیابان‌های تهران به شکل صریح گفته‌ام، من تقریبا همه دست‌نشانده‌های این جریان را به اسم می‌شناسم و اعلام کرده‌ام که اگر دست از این کار‌ها برندارند، به اسم رسوایشان می‌کنم. این بحث و پیام‌ها یعنی تقابل جدی و مبارزه است و بدانند که ما برای این انقلاب و خون شهدا، شاه‌رگمان را گذاشتیم و مهیای مبارزه‌ایم و تا نفس آخر ایستاده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین