کد خبر: ۵۱۳۹۴۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

مدیر عامل باشگاه فنرباغچه ترکیه تماشای بازی تراکتورسازی را از دست داد

تبریز - ایرنا - 'عزیز یلدیریم' مدیرعامل باشگاه فنرباغچه که بامداد سه شنبه به دعوت باشگاه تراکتورسازی وارد تبریز شد و قرار بود تماشاگر بازی این تیم با الجزیره باشد، ساعتی بعد به دلیل شرایط نامساعد جسمی به استانبول بازگشت.
آفتاب‌‌نیوز :
'نزیح دورو' نماینده ویژه عزیز یلدیریم، امروز در جمع خبرنگاران در این باره گفت: آقای یلدیریم که روز گذشته در کشور قطر حضور داشت، ظهر دوشنبه از دوحه به استانبول بازگشت و بامداد سه شنبه از استانبول وارد تبریز شد.

وی افزود: یلدیریم در فرودگاه تبریز مورد استقبال مسئولان تراکتورسازی قرار گرفت اما بعد از دو سفر پیاپی به دلیل شرایط نامساعد جسمی به استانبول بازگشت، البته ایشان به قولی که داده بود عمل کرد، اما با توجه به این شرایط ویژه نتوانست در تبریز بماند.

وی ادامه داد: آقای یلدریم باید تحت نظر پزشک اختصاصی خودش باشد و با توجه به شرایط جسمی که برای ایشان در پرواز پیش آمد به توصیه پزشک اختصاصی خودشان ساعاتی پس از ورود به تبریز مجبور به بازگشت شد.

نزیح اضافه کرد: روز سه شنبه برنامه کاری فشرده ای برای یلدریم در تبریز پیش بینی شده بود اما انتظار می رود پس از بهبود شرایط جسمی یلدریم، مقدمات نشست های مشترک و گفت و گو پیرامون همکاری های دوجانبه فراهم شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته چهارم جام قهرمانی باشگاه های آسیا برابر تیم الجزیره امارات به تساوی یک یک دست یافت.

ایرنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین