کد خبر: ۵۱۴۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
پخش پرمخاطب‌ترین سریال سال 96 ویژه ناشنوایان

شهرزاد، به زبان اشاره روی پلتفرم فیلیمو قرار گرفت

عاشقانه‌های فرهاد و شهرزاد که تولید فصل اول آن در سال ۹۴ آغاز شد و در سال ۹۶ نیز فصل دوم و سوم آن‌ وارد شبکه نمایش خانگی شد، این سریال را به پربیننده‌ترین سریال عاشقانه بین مردم تبدیل کرد. حالا این سریال پربیننده به زبان اشاره برای ناشنوایان ترجمه شده است و از ۲۲ اسفند روی پلتفرم فیلیمو قرار می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محبوبیت سریال شهرزاد از یک سو و جای خالی برنامه‌های مناسب برای ناشنوایان در سینما، تلویزیون و سرویس‌های وی‌او‌دی باعث شد تا فیلیمو به آماده‌سازی انحصاری این سریال ویژه ناشنوایان اقدام کند.

محبوبیت شهرزاد علاوه بر نویسندگی و کارگردانی قوی آن که توسط نغمه ثمینی و حسن فتحی انجام شده است، بخاطر نقش آفرینی بازیگرانی از جمله شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار است که هر کدام به تنهایی برای دیده‌شدن یک فیلم یا یک سریال کافی هستند. همینطور خط عاشقانه و خانوادگی داستان باعث شد تا صحبت آن در هر محفل و جمعی باشد، بسیاری پای سریال اشک بریزند و خیلی‌ها هم این سریال را آرشیو کنند.

حالا پای عاشقانه‌های فرهاد و شهرزاد و درگیری‌های قباد و شیرین به دنیای ناشنوایان هم باز شده است و آن‌ها هم می‌توانند به دنیای این سریال وارد شوند. گفتنی است فصل اول سریال شهرزاد به همراه جدیدترین قسمت از فصل سوم، ویژه ناشنوایان از روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند بر پلتفرم فیلیمو قرار می‌گیرد. نسخه ویژه ناشنوایان فصل دوم و ادامه فصل سوم این سریال نیز در روزهای آتی پخش خواهد شد. 

از این به بعد، ناشنوایان هم می‌توانند با زبان اشاره‌ای که تنها زبان رسمی آ‌ن‌ها است، این سریال را روی گوشی موبایل، تبلت و رایانه خود لذت ببرند. همچنین، بنابر اعلام روابط عمومی این مجموعه، فیلیمو در نظر دارد در حوزه خدمات ویژه ناشنوایان دامنه فعالیت خود را گسترده کرده و به زودی با عرضه نسخه ویژه ناشنوایان فیلم‌ها و سریال‌های پرمخاطب دیگر، این پلتفرم را برای این گروه از جامعه ایرانی قابل استفاده کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین