کد خبر: ۵۱۴۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

هوای ناسالم تهران پس از چهارشنبه سوری

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی امروز وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت در آستانه شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه است و پیش‌بینی می‌شود تا فردا (24 اسفندماه) شرایط کیفی هوای ناسالم به ویژه برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شهبازی اظهار کرد: نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد نشان دهنده وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه در برخی ساعات امروز (۲۳ اسفند) است.

وی با بیان اینکه این شرایط فردا (۲۴ اسفند) کمابیش تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز طی برخی ساعات به ویژه در شبانگاه وزش باد بالاتر از ۵ متر بر ثانیه و بارش پراکنده و خفیف انتظار می‌رود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: با افزایش میزان ناپایداری جوی طی روز جمعه (۲۵ اسفند) در برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۳ متر بر ثانیه از سمت نواحی شمال غربی و بارش باران در شبانگاه پیش‌بینی می‌شود.

به گفته شهبازی دمای هوای تهران طی روزهای پایانی هفته افزایش نسبی خواهد یافت.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۱۳۹ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران با شاخص میانگین ۱۴۶ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین