کد خبر: ۵۱۴۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

تشکر اسماعیلی از رهبری برای معافیت علیرضا کریمی از سربازی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از رهبری برای اعطای معافیت سربازی به علیرضا کریمی تشکر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم تقدیر از ورزشکاران افتخار آفرین رشته های کشتی و جودوی که صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: پس از حرکت ارزشی و جوانمردانه علیرضا کریمی در مسابقات جهانی کشتی و به پیشنهاد قرارگاه پدافند هوایی مقام معظم رهبری عنایت فرمودند و این ورزشکار را از خدمت سربازی معاف فرمودند، که شایسته است مراتب تشکر و قدردانی مجموعه قرارگاه پدافند هوایی را از این توجه ویژه حضرت آقا اعلام کنیم.

اسماعیلی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت های تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی گفت: پیشرفتی که به یاری خدا در بحث ورزش قهرمانی و همگانی در پدافند هوایی اتفاق افتاده است هم خواست ورزشکاران بوده است و هم همت تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی که باعث به وجود آمدن یک هم افزایی مناسب در این حوزه شده است.

وی تاکید کرد: همه ارکان قرارگاه پدافند هوایی باید از فعالیت های ورزشی چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی حمایت کنند و فرماند هان مناطق هم باید از ظرفیت حضور ورزشکاران در جهت رشد و اعتلای ورزش استفاده کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پایان تاکید کرد: تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی اولویت اولی پدافند را در بحث ورزش ثابت کرده است.

منبع: ابسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین