کد خبر: ۵۱۴۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

سردار شریف: دشمن آویزان فرقه‌های بی‌هویت دراویش و شیرازی‎ها شده است

سخنگوی سپاه گفت: امروز دشمن خود را آویزان فرقه‌های بی هویت مثل دراویش و فرقه‌های انگلیسی ساخته شیرازی‌ها می‌کند تا به ما آسیب برساند اما کاری از پیش نخواهد برد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در مراسم یادواره شهدای گردان 505 محرم دهلران خاطرنشان کرد: امروز دشمن فرسنگ ها با مرزهای ما فاصله پیدا کرده است و کار آنها به جایی رسیده که خود را آویزان فرقه های دست ساز و بی هویت و بی مایه ای می کنند. دشمنان در برابر اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی زانو زده اند و قادر به هیچ اقدامی علیه ما نخواهند بود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه در حوزه های مختلف از جمله عرصه دفاعی و علمی به لطف پروردگار به مرحله خوبی رسیده‌ایم، تصریح کرد: البته ما واقف به مشکلات کشور هستیم و می دانیم در حوزه معیشت و ایجاد اشتغال باید تلاش مضاعفی داشته باشیم بنابراین بر مسئولین وظیفه است که در سایه این امنیت و قدرت به ملت خدمت کنند و برای رفع محرومیت و مشکلات کارهای زیربنایی انجام دهند.

وی ادامه داد: کشوری می خواهیم که نه تنها در امنیت و اقتدار بلکه در رفاه اجتماعی و آسایش مردم مثال زدنی باشد و این کار سختی نیست زیرا ما در شرایط به مراتب سخت تر و زیر فشار سنگین حزب بعث و حامیانش توانستیم آنها را شکست دهیم پس قطعاً قادر هستیم مشکلات و موانع کوچک در حوزه اشتغال و بیکاری و فراهم کردن زندگی در سطح مطلوب را برای مردم بنا بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین