کد خبر: ۵۱۴۲۷۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
انتقاد آشنا از ادعای کریمی قدوسی درباره اظهارات رئیس‌جمهور درخصوص بودجه نیروهای نظامی

واکنش مشاور رییس‌جمهور به ادعای یک نماینده علیه روحانی/ آنان که به جاهایی وصلند اول از بزرگترانشان استعلام کنند

مشاور رییس‌جمهور به ادعاهای نماینده مردم مشهد در مجلس واکنش نشان داد و گفت:‌ آنان که ادعا می‌کنند به جاهایی وصلند بهتر است اول از بزرگترانشان استعلام کنند بعد سخن بگویند تا مجبور به سکوت طولانی نشوند.
آفتاب‌‌نیوز :
حسام‌الدین آشنا در واکنش به ادعاهای کریمی قدوسی در مورد نامه رییس‌جمهور به رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح درباره بودجه نیروهای نظامی در کانال تلگرامی خود نوشت: بارها در سخنان برخی تندروان داخلی تأمل کرده‌ام و در برخی موارد به عیان مشاهده کرده‌ام که آنها -احتمالا ناآگاهانه- منویات سر‌سخت‌ترین دشمنان انقلاب اسلامی را با بیانی به ظاهر بسیار انقلابی ترویج می‌کنند؛ آنگاه دشمنان به سخنان آنان استناد کرده و بر آتش دشمنی می‌دمند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ آشنا افزود: آنان نه فقط حاضرند به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش بکشند بلکه حاضرند برای گرم کردن یک مجلس خلوت، مکاتبه‌ای را که مدعی هستند بین دو مقام ارشد نظام مبادله شده است از روی گوشی هوشمند خود قرائت کنند. واقعا که گوشی از شما هوشمند‌تر است. آنان که ادعا می‌کنند به جاهایی وصلند بهتر است اول از بزرگترانشان استعلام کنند بعد سخن بگویند تا  مجبور به سکوت طولانی نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
1
3
دم روحانی گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
1
4
کریمی قدوسی ارزش و اعتباری ندارد و حرفاش هم وزن خودشن
محمد راسخ نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
1
5
خوشبختانه این اقای کریمی قدوسی را نمیشناسم . اما از این جنس بیانات را سالهاست که میشنویم . بیاناتی که صددرصد به اهداف و منافع خاص افرادی خاص گره خورده است . افرادی که هیچگاه واژه ای بنام "منافع ملی" را قبول نداشته و ندارند و نخواهند داشت !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
1
5
آقای کریمی قدوسی چرا در برابر حرکات احمدینژاد و مشایی لال هستی؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین