کد خبر: ۵۱۴۵۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

دومین نشست دکتر حجت اله صیدی با پیشکسوتان بانک صادرات برگزار شد

​دومین نشست مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک صادرات ایران با نمایندگان بازنشستگان و اعضای کانون بازنشستگان این بانک برگزار و برنامه های مد نظر، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
دومین دیدار نمایندگان و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با دکتر حجت اله صیدی مدیر عامل، رضا صدیق عضو هیات مدیره و حسین مردانی مدیر امور سرمایه های انسانی بانک صادرات ایران با هدف رسیدگی به خواسته های بازنشستگان و پیشکسوتان برگزار شد که طی آن دکتر صیدی از برنامه های مد نظر تا پایان سال برای بازنشستگان بانک خبر داد.

بنا براین گزارش، دکتر صیدی دراین دیدار با بیان اقدامات و فعالیت های انجام شده برای تکریم پیشکسوتان بانک، حضور در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان بانک را موجب ایجاد انگیزه کار و فعالیت بیشتر عنوان کرد.

در این دیدار رضا صدیق، عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت پیشکسوتان بانک، از انجام برخی مکاتبات با صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها برای تعیین تکلیف آیین نامه همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد وگفت: امیدواریم اولین بانکی باشیم که به محض رفع موانع قانونی، همسان سازی را در بانک اجرا کنیم. 

وی افزود: برنامه ریزی برای پرداخت اقساط وام کارکنان و بازنشستگان بانک از طریق افتتاح صندوق سپرده پس انداز همکاران با همکاری بیمه سرمد در حال انجام است که درصورت تحقق، بخشی از اقساط وام های همکاران شاغل و بازنشسته از این محل پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تلاش برای افزایش سقف وام باز نشستگان وهمکاران، از تجهیز برخی اماکن بانک برای تبدیل شدن به خوابگاه  در تهران  برای رفاه حال همکاران و بازنشستگان بانک در سفر های ضروری به پایتخت خبر داد.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین