کد خبر: ۵۱۴۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

مسیر تورهای یک روزه و نیم روزه گردشگری پایتخت

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران تورهای نیم روزه و یک روزه گردشگری در نوروز سال 97 را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی سیف با اشاره به برگزاری تورهای تهران گردی در نوروز 97 اظهار کرد: برنامه های تهران گردی نوروز امسال در قالب 12 تور نیم روزه و  پنج تور یک روزه در 17 مسیر برگزار می شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اعلام جزئیات تورهای نیم روزه گفت: تور سورتمه شامل بازدید از سورتمه تهران و موزه سینما، تور ژوراسیک برای بازدید از پارک ژوراسیک و بوستان نهج البلاغه، تور داراباد برای گردشگری در موزه حیات وحش داراباد، هیومن پارک و امام زاده صالح و تور برج میلاد شامل بازدید از برج میلاد و ژوراسیک پارک از جمله تورهای گردشگری نوروز امسال اند.

به گفته سیف، تور نگارستان برای بازدید از باغ موزه نگارستان و خانه مقدم، تور موز شامل بازدید از سردر باغ ملی، موزه پست، موزه علم و فناوری و موزه آبگینه، تور قصر در مسیر باغ موزه قصر و موزه رضا عباسی و تور ری گردی برای بازدید از ابن بابویه، چشمه علی، برج طغرل و زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی از دیگر تورهای نیم روزه تهران گردی در نوروز امسال است.

وی با اشاره به برگزاری تور موزه هنر شامل بازدید از موزه فرش و موزه هنرهای معاصر تصریح کرد: تورهای عودلاجان برای بازدید از اماکنی چون سرای کاظمی، حمام نواب، خانه موزه مدرس، امام زاده یحیی و خانه فخرالملوک و تور دلفیناریوم شامل بازدید از دلفیناریوم برج میلاد و تماشاگه راز از جمله برنامه هایی است که در نوروز 97 اجرا می شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری تورهای یک روزه پرداخت و گفت: تور سه برج شامل برج طغرل، برج آزادی و برج میلاد، تور دریاچه چیتگر در قالب بازدید از دریاچه شهدای خلیج فارس و باغ ملی گیاه شناسی، تور باغ پرندگان شامل باغ پرندگان و باغ موزه قصر، تور آزادی برای بازدید از برج آزادی و شهرک سینمایی ایران و در نهایت تور اراضی عباس آباد شامل بوستان آب و آتش، بوستان بنادر، پل طبیعت و باغ موزه دفاع مقدس، تورهای یک روزه نوروز امسال را تشکیل می دهند.

سیف با اشاره به ساعات برگزاری تورها عنوان کرد: تورهای نیم روزه از ساعت 9 تا 13 و تورهای یک روزه از ساعت 9 الی 16 برگزار می شود.

بر اساس گزارش شهرنوشت، وی با یادآوری این نکته که هزینه تورها از 24 هزار تومان تا 61 هزار تومان در نوسان است، خاطرنشان کرد: شهروندان برای ثبت نام در تورها می‌توانند از طریق تماس با سامانه 137، شماره گیری #1397*137* یا با مراجعه به سایت Visit.Tehran.ir اقدام کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین