کد خبر: ۵۱۴۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

مدیر سابق اف‌بی‌آی خطاب به ترامپ: آمریکایی‌ها به زودی می‌فهمند چه کسی شریف است

کومی در پاسخ به توئیت ترامپ در توئیتی نوشت: آقای رئیس‌جمهور مردم آمریکا به زودی شنونده داستان من خواهند بود و خودشان می‌توانند قضاوت کنند که چه کسی شریف و محترم است و چه کسی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیر سابق پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) ضمن انتقاد شدید از رئیس‌جمهوری کشورش متعهد شد که افشاگری‌های قریب الوقوعش به مردم آمریکا اجازه خواهد داد تا خودشان قضاوت کنند که چه کسی شریف و محترم است و چه کسی نیست.

به گزارش پایگاه هیل، این اظهارات جیمز کومی، مدیر سابق اف‌بی‌آی چند ساعت پس از اخراج اندرو مک‌کیب، معاون اف‌بی‌آی که به گفته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دستش رو شد، منتشر شد.

ترامپ پس از اخراج مک‌کیب در توئیتی نوشت: مک‌کیب دستش رو شد، احضار و در نهایت اخراج شد. چند صد هزار دلار پول به کمپین همسر مک‌کیب توسط تری مک‌آلیف، دوست صمیمی هیلاری کلینتون "کج و کوله" داده شده است؟ تری مک‌آلیفی که خودش تحت تحقیقات قرار دارد. چقدر دروغ، چقدر افشای اطلاعات. کومی از همه اینها خبر داشته است.

کومی در پاسخ به این توئیت ترامپ در توئیتی نوشت: آقای رئیس‌جمهور مردم آمریکا به زودی شنونده داستان من خواهند بود و خودشان می‌توانند قضاوت کنند که چه کسی شریف و محترم است و چه کسی نیست.

ترامپ در پاسخ به این توئیت نوشت: تحقیقات رابرت مولر اصلا نباید از ابتدا آغاز می‌شد چراکه هیچ تبانی و جرمی وجود نداشت. این تحقیقات بر مبنای فعالیت‌های فریبنده و پرونده جعلی که پول آن را هیلاری کلینتون "کج و کوله" و کمیته ملی دموکرات‌ها پرداخت کرده بودند، بنا شد و به طور نادرستی از آن در دادگاه نظارت بر اطلاعات خارجی آمریکا برای نظارت بر کمپین من استفاده شد. شکار جادوگر!

جف سشنز، دادستان کل آمریکا روز جمعه مک‌کیب را اخراج و تاکید کرد که مک‌کیب به خاطر رو راست نبودن با بازرسان و افشای غیرقانونی اطلاعات به رسانه‌ها اخراج شده است.

افشاگری‌های وعده داده شده از سوی جیمز کومی قرار است در کتاب جدیدش تحت عنوان "یک وفاداری بالاتر: حقیقت، دروغ‌ها و رهبری" اعلام شوند و این کتاب قرار است ۱۷ آوریل سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین