کد خبر: ۵۱۴۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

تیم فوتبال شهرداری تبریز واگذار می‌شود

عضو شورای شهر تبریز اعلام کرد: با توجه به سیاست شورا مبنی بر حمایت از ورزش همگانی، تیم فوتبال شهرداری تبریز به مس سونگون واگذار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
فریدون بابایی اقدم در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: با توجه به خواست افکار عمومی و سطح بالای دو تیم والیبال و بسکتبال شهرداری، واگذاری این تیم‌ها در سال آتی میسر نیست اما این دو تیم هم طی یک بازه زمانی واگذار خواهند شد.

وی با بیان این‌که برنامه‌ شورا و شهرداری حمایت از ورزش همگانی است ادامه داد: اعتبارات سازمان ورزش شهرداری در سال ۹۷ کاهش یافته و هزینه‌ها نیز هدفمند خواهند شد.

این عضو شورا در خصوص پیشنهادش برای حمایت از قالیبافان اظهار کرد: سال‌های گذشته ۵۰ درصد بدهی قالیبافان به شهرداری تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال شامل بخشودگی می‌شد و پارسال بنا به دلایلی این نوع حمایت منتفی شده بود که در جلسه امروز (یک‌شنبه) زمان بررسی تبصره‌های دائمی بودجه، به پیشنهاد بنده و با حمایت همکاران، از سال آتی نیز تسهیلات در اختیار قالیبافان قرار می‌گیرد.

وی با بیان این‌که قالی‌بافی صنعت اول تبریز بوده و بخش بزرگی از مردم این شهر قالیباف هستند، گفت: امیدوارم در سال ۹۷ شاهد رونق کسب و کار قالیبافان باشیم.

بابایی‌اقدم با اشاره به عزم مجموعه شهرداری برای بازآفرینی بافت حاشیه نشین تبریز، تأکید کرد: امامی امورات نوسازی بافت ناکارآمد شهری در قالب پروژه سرمایه گذاری داخلی و خارجی و یا در قالب پروژه امانی به سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری تبریز محول شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین