کد خبر: ۵۱۴۷۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

وزیر علوم استعفای سبحان‌اللهی را پذیرفت/نوه‌ابراهیم سرپرست دانشگاه خوارزمی شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر عبدالرحیم نوه‌ابراهیم را به سمت «سرپرست دانشگاه خوارزمی» منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در این حکم انتصاب خطاب به نوه‌ابراهیم آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم تا تعیین رئیس دانشگاه، به سمت سرپرست دانشگاه خوارزمی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.»

دکتر عبدالرحیم نوه‌ابراهیم متولد سال ۱۳۳۳ در شیراز و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی از دانشگاه ایالتی نیویورک است.

وی استاد تمام دانشگاه خوارزمی است و تاکنون مشاوره و راهنمایی بیش از ۹۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری را برعهده داشته و تعداد ۸۵ مقاله علمی- پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی به چاپ رسانده است.

نوه‌ابراهیم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مسئولیت‌هایی همچون مدیرکل دانشجویان خارج، مدیرکل مرکز آمار و برنامه‌ریزی آموزشی، معاون آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، ریاست دانشگاه دامغان، رئیس دانشکده علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی و مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی را بر عهده داشته است.

تجربه‌های موفق وی در امور اجرایی دانشگاه‌ها وستاد برنامه‌ریزی آموزش عالی در سطح خرد و کلان به همراه قابلیت‌های فردی در استفاده از خرد جمعی و مدیریت مشارکتی از ویژگی‌های مهمی است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در انتخاب دکتر نوه ابراهیم به آن توجه داشته است.

به گزارش ایسنا،وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه‌ای با پذیرش استعفای دکتر محمدعلی سبحان‌اللهی، رئیس پیشین دانشگاه خوارزمی، از خدمات وی در دوران تصدی این مسئولیت، قدردانی کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
امیدواریم با استفاده از ظرفیت تمام نخبگان دانشگاه ، وضعیت قدیمی ترسن دانشگاه ایران بهبود یابد، حقوق کارمندان بسیار پایین است و امنیت کاری وجود ندارد. نیروی شرکتی با سنوات بالا و نیازمند وجود دارد. امیدواریم رسیدگی شود و از ساخت و سازهای بلند پروازانه در این شرایط سخت اقتصادی دست برداشته شود و کارهای علمی و فرهنگی دانشگاه ارتقاء یافته و احترام به دانشجویان عزیز و تغییر در وضعیت خوابگاهها و دانشجویان نیازمند حتی در مقاطع دکتری نیز دیده و حل شود انشاا... .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
رییس جدید انشاله موفق باشن. دانشگاه خوارزمی لایق بهتریناست. خسته نباشید به دکتر سبحان اللهی خدوم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
جناب آقای دکتر سبحان اللهی بسیار زحمت کش و درستکار هستند با آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان و دانشگاه بزرگ خوارزمی .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین