کد خبر: ۵۱۴۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶

پوتین در میدان مانژ از طرفدارانش تشکر کرد

رئیس جمهوری روسیه در حالی که شمارش آرا تمام نشده اما فاصله زیادی با سایر نامزدها دارد، در میدان مانژ در میان طرفدارانش که برای گرفتن جشن پیروزی در میدان سرخ جمع شده اند، حاضر شد و از آنان تشکر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
ولادیمیر پوتین در سخنان کوتاهی به هواداران خود گفت: از شما خیلی تشکر می کنم به خاطر انتخاباتی که به بهترین شکل برگزار کردید.

وی گفت: تمام مردم روسیه تیم بزرگ ما هستند و من در شما اعتقاد و امید به پیشرفت کشور را می بینم و ممنون هستم که چنین تیم بزرگ و چند میلیونی داریم.

پوتین خطاب به مردم روسیه گفت: بدانید که موفقیت پیش روی ما است و تنها کاری که باید بکنیم این است که رو به جلو حرکت و از تمام شهروندان روسیه برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

وی گفت: ما باید به خاطر آینده وطنمان و فرزندانمان حتما به موفقیت برسیم و پیروزی امروز را به روسیه بزرگ اهدا می کنیم.

به گزارش ایرنا، تا لحظه انتشار این خبر ، کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه با اشاره به اینکه تا این لحظه 48.63 درصد آرا شمارش شده است، اعلام کرد: ولادیمیر پوتین با کسب 74.8 درصد آرا، پیروز انتخابات است.

الا پامفیلووا رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه گفته عجله ای برای انتشار نتیجه نهایی نداریم و به نظرم اگر آرام و پیوسته حرکت کنیم، می توانیم بدون اشتباه نتیجه نهایی را پس از پایان شمارش تمامی آرا اعلام کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین