کد خبر: ۵۱۴۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

جدیدترین تحولات بازار ارز در آخرین روز کاری امسال

بازار ارز در آخرین ساعات امسال با رفت و آمد زیادی همراه است و برخی از صرافی ها برخلاف روزهای گذشته در ارقام محدود دلار و یورو می فروشند.
آفتاب‌‌نیوز :
در آخرین ساعات سال نو بازار ارز با تکاپوی زیادی همراه است هر چند خبری از صف‌های طولانی نیست، اما متقاضیان جسته و گریخته در بازار در رفت و آمد هستند.

در آستانه سال جدید بخش زیادی از متقاضیان به دنبال تهیه ارز مورد نیازشان در بازار هستند. افرادی که عمدتا مسافر هستند و در فرصت اندک باقی مانده تا پایان سال از صرافی‌ها و دست فروشان ارز خریداری می‌کنند.

همچون روزهای اخیر فروش دلار و یورو با مشکل زیادی همراه است و صرافی‌ها عمدتا برای این دو ارز فروشی ندارند و تنها چند صرافی به شکل محدود و در ارقام پایین دلار و یورو عرضه می‌کنند.

تهیه دلار و یورو در روزهای گذشته به به یک چالش تبدیل شده است و متقاضیان برای تهیه این دو ارز مهم با مشکل روبرو شده‌اند. متقاضیان عمدتا مجبور هستند برای تهیه دلار و یورو به سراغ دلالان و دست فروشان بروند، دست فروشانی که قیمت شان کمی از صرافی‌ها بالاتر است.

البته همان طور که اشاره شد در حال حاضر برخی از صرافی در ارقام محدود و کمتر از ۵۰۰ دلار فروش دلار انجام می‌دهند.

اکنون عمده معاملات هم با پول نقد انجام می‌شود و به دلیل نقل و انتقال زیاد پول در این مقطع از سال امکان جابه جایی پول با کارت بسیار سخت است.

برای تهیه سایر ارزها چندان مشکلی وجود ندارد و مسافران کشورهای اطراف و همسایه مثل ترکیه، گرجستان، آذربایجان و روسیه می‌توانند با سهولت ارز این کشورها را خریداری کنند.

در آستانه سال جدید هم قیمت دلار نسبت به روزهای قبل با افزایش روبرو شده است و از مرز ۴۹۰۰ تومان عبور کرده است و همین طور قیمت یورو به ۶۰۰۰ تومان رسیده است.

این در حالی است که قیمت تابلوهای صرافی‌ها قیمت دلار و یورو آزاد است و دیگر خبری از دلار دولتی یا همان دلار بانکی در صرافی‌ها نیست.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
معجزات در بانک مرکزی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین