کد خبر: ۵۱۴۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

قتل پسر جوان در نزاع خیابانی

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از نزاع فردی منجر به قتل پسر جوان در میدان انقلاب ایلام در آستانه سال نو خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ علی مهری گفت: شب گذشته در پی درگیری و نزاع در خیابان انقلاب به سمت میدان خیام بر اثر اختلاف قبلی پسر جوانی بر اثر ضربات چاقو به قتل رسید.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع در همان ساعات اولیه اکیب مجربی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی این پلیس جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی ادامه داد:با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که قتل بر اثر اختلاف قبلی بوده و قاتل نیز در جریان درگیری با ضربات چاقو مجروح و هویت وی برای پلیس نیز معلوم شد.


وی افزود:با هماهنگی مقام قضائی که شخصا در صحنه حضور داشتند تلاش برای شناسایی مخفیگاه قاتل آغاز و مشخصات وی به اکیب‌های گشت اعلام که در کمترین زمان توسط نیرو‌های عملیاتی شهرستان دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

سرهنگ مهری تصریح کرد: بازجوئی‌های فنی و علمی از قاتل توسط کارآگاهان از قاتل به عمل آمده و متهم صراحتا به موضوع قتل معترف و از طریق مرجع قضائی روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یاد آور شد: با توجه به اینکه حمل سلاح سرد به ویژه چاقو و همراه داشتن آن زمینه را برای ارتکاب قتل فراهم می‌آورد از خانواده‌ها تقاضا داریم کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و آنان را از عواقب خطرناک حمل سلاح سرد آگاه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات و استفاده از عرصه طبیعت به هیچ وجه سلاح گرم را در اختیار غیر قرار ندهند تا خدایی ناکرده یک عمر پشیمانی برای خود و خانواده به بار آورند و با توجه به شلوغی از تیراندازی خودداری کنند.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین