کد خبر: ۵۱۴۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

تهران «گرم» می‌شود

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص میانگین 96 در شرایط سالم است، گفت: امروز هوای تهران در محدوده سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود اما برای فردا هوای بهتری پیش‌بینی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شهبازی در مورد شرایط کیفی هوای تهران گفت: براساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در روز جاری (سه‌شنبه 29 اسفندماه) در محدوده بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود و انتظار می‌رود تا فردا (چهرشنبه اول فروردین) شرایط کیفی هوای مطلوب‌تری در اکثر مناطق پایتخت برقرار شود.

وی با اشاره به کیفیت هوای تهران در شرایط حاضر اظهار کرد: شاخص کیفی هوای تهران 96 و در شرایط سالم است.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد شرایط جوی تهران گفت: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از برقراری جوی نسبتا آرام در روز جاری (سه‌شنبه) است و تنها در برخی ساعات به ویژه شبانگاه وزش باد مؤثر (بزرگی بین 3 تا 5 متر بر ثانیه) انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، به تدریج در روز چهارشنبه بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد و برای برخی ساعات به ویژه بعدازظهر وزش باد شدید (بزرگی بین 8 تا 10 متر بر ثانیه) از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود و با تداوم این شرایط در روز پنجشنبه، وزش باد با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه طی برخی ساعات دور از انتظار نیست.

این کارشناس شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان اظهار کرد: دمای تهران تا روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین