کد خبر: ۵۱۵۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

تردد نوروزی خودروها 12 درصد افزایش یافت

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت:تردد خودروها در هشت روز آغاز طرح ترافیکی سال 97 حدود 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت و شرایط خوب آب و هوایی، میل به سفر و میزان مصرف بنزین نشان دهنده واقعی بودن آمار افزایش تردد است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار موسی امیری روز جمعه در حاشیه بازدید از قرارگاه پلیس راه همدان در جمع خبرنگاران افزود: طرح ترافیکی نوروز 97 امسال از 24 اسفندماه آغاز شد که از آن زمان تاکنون روند روبه رشد سفرها را در همه استان ها شاهد بودیم به طوریکه اوج سفرها از 27 اسفندماه شکل گرفت و محورهای منتهی به شهرهای سیاحتی، زیارتی و محورهای شمالی کشور را در گیر کرد.

وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار، استان های همدان، زنجان، کردستان و خراسان رضوی بیشترین تردد را در هشت روز اخیر داشته اند و این نشان می دهد توزیع سفرها به بقیه استان های کشور نیز محسوس است.

جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص وضعیت سوانح جاده ای در کشور نیز گفت: از روز اول فروردین تا کنون شاهد کاهش وقوع سوانح در سراسر کشور بودیم .

سردار امیری اظهار کرد: در روز دوم فروردین ماه جاری 13 فقره تصادف فوتی در کشور گزارش شد و 16 نفر در این سوانح رانندگی جان باختند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش محسوسی داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در روز دوم فروردین ماه 350 فقره تصادف جرحی و مجروحیت 456 نفر در این سوانح گزارش شد که طبق بررسی ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
وی اظهار کرد: در روز دوم فروردین ماه جاری حدود 40 درصد تصادفات، واژگونی خودرو بود که بیشترین علت آن خستگی و خواب آلودگی گزارش شده است.

طرح نوروزی پلیس از 24 اسفند سال 96 آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین