کد خبر: ۵۱۵۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

جاده‌های کشور همچنان پر ترافیک

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در خروجی تهران- قم محدوده عوارضی نیمه سنگین و ترافیک در طول محور پرحجم و روان است.

وی ادامه داد: جنوب به شمال محور کرج- چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۵ و محور دیزین تا تونل کندوان ترافیک سنگین و در طول این محور پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ترافیک جنوب به شمال محور هراز محدوده پلور تا گزنک نیمه سنگین است، گفت: ترافیک در طول این محور پرحجم اما روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه ترافیک پرحجم و روانی در جنوب به شمال محور فیروزکوه مشاهده می‌شود، تصریح کرد: آزادراه قزوین- رشت محدوده رودبار و لوشان ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

وی افزود: آزادراه کرج- قزوین و محدوده پل حصارک نیز ترافیک نیمه سنگینی گزارش شده است اما طول محور پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه گفت: محورهای قوچان- مشهد، سبزوار- مشهد و تربیت حیدریه- مشهد در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک پرحجم و روانی دارد، همچنین محورهای منتهی به استان اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس و خوزستان ترافیک پرحجم و روان است.

به گفته سرهنگ رحمانی، مداخلات جوی در هیچ یک از محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: قرار بود امروز تردد وسایل نقلیه از سمت کرج به سمت شمال ممنوع شود ولی با توجه به وضعیت تردد احتمالا این ممنوعیت اجرا نشود و حتی مجبور شویم که راه را برای ساعاتی از کرج به مرزن‌آباد دو طرفه کنیم. در صورت اجرای هر گونه ممنوعیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین