کد خبر: ۵۱۵۱۷۳
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

پرترددترین محور کشور کدام است؟

استاندار البرز گفت: بیش از ۱۳ میلیون تردد نوروزی تا ظهر شنبه چهارم فروردین در محورهای مواصلاتی البرز ثبت شد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان،  پایگاه‌های نوروزی، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی اظهار داشت: همزمان با آغاز تعطیلات تا ظهر روز چهارم فروردین ماه جاری، بیش از 13 میلیون تردد انواع وسایل نقلیه به وسیله دستگاه‌های تردد شمار در محورهای پر تردد البرز ثبت شده است.
وی افزود : از این تعداد 10میلیون تردد در آزاد راه تهران کرج و مابقی در دیگر مسیرهای مواصلاتی استان بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، استاندار البرز خاطر نشان کرد: تردد در آزاد راه تهران کرج 26 درصد افزایش یافته است و این محور پرترددترین جاده کشور محسوب می‌شود.

نجفی با بیان اینکه البرز محل تردد 14 استان کشور است گفت : تلاش‌های بسیاری در نوروز امسال برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران این استان انجام شده است و به همین واسطه در حال حاضر هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه‌های خدمات رسان در بخش مسافرت‌های نوروزی این استان مشاهده می‌شود که قابل تقدیر است.

وی افزود: همه دستگاه‌ها کشیک‎‌هایی را در ایام پایانی سال و ایام نوروز 97 در بخش بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، هلال احمر، راهداری، راهور، پلیس راه ، اورژانس و مدیریت بحران فعالیت دارند.

وی افزود: برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی دستگاه‌های عضو ستاد استقبال از مهمانان نوروزی، امکانات و تسهیلات لازم برای رفاه حال مسافران ورودی به استان در ایام نوروز فراهم شده است.

استاندار تصریح کرد: زمینه ای برای نظارت بر اماکن عمومی، اقامتی، پذیرایی، بهداشتی و درمانی در استان تعیین شده تا بر نحوه عملکرد و ارائه خدمات مطلوب این دستگاه‌ها نظارت کند.

وی با اشاره به اینکه استان ظرفیت‌های گردشگری بالایی دارد، بیان کرد: باید با ارائه خدمات مناسب و رضایت بخش زمینه افزایش ورود مسافر به این استان فراهم کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین