کد خبر: ۵۱۵۳۴۰
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

کارنامه قابل دفاع سینمای ایران در سالی که گذشت

امیدوارم سال 97 سال بسیار بسیار خوبی نسبت به سال های گذشته به خصوص سال 96 که پر از اتفاقات تلخ و ناگوار بود، باشد و امیدوارم سال به سال همه خوشبخت باشند.
آفتاب‌‌نیوز :  امیدوارم سال 97 سال بسیار بسیار خوبی نسبت به سال های گذشته به خصوص سال 96 که پر از اتفاقات تلخ و ناگوار بود، باشد و امیدوارم سال به سال همه خوشبخت باشند.

به گزارش افکارنیوز، علیرضا آرا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره وضعیت سینمای ایران در سال گذشته گفت: از نظر من سینمای ایران در سال 96 سینمای قابل دفاعی بود و این را می توان از آثار خوبی استنباط کرد که در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمدند.

وی درباره فیلم‌های جشنواره سی و ششم فیلم فجر ادامه داد: 15 فیلم در این دوره دیده ام و فیلم های خوب کم نبودند، من با سلیقه و نظر شخصی خودم 3 فیلم را بیشتر از سایر فیلم ها دوست داشتم. تنگه ابوقریب بهرام توکلی، مغزهای کوچک زنگ زده هومن سیدی و اثر سرو زیر آب از فیلم هایی بودند که آن ها را دوست داشتم.

جدایی اصحاب رسانه از هنرمندان در جشنواره سی و ششم فیلم فجر کار درستی نبود / جواد عزتی و شهرام حقیقت دوست بازی های خوبی داشتند

وی درباره این که بازی کدام یک از بازیگران در جشنواره سی و ششم فیلم فجر او را جذب کرده است اظهار کرد: بازی خوب در این دوره بسیار زیاد دیدم و درخشان تر از سال های قبل شاهد بازی های خوبی بودیم جواد عزتی و امیر جلیلی ، فرهاد اصلانی، نوید محمدزاده و بازی کوتاه شهرام حقیقت دوست در سرو زیر آب را دوست داشتم.

این بازیگر درباره جدایی اصحاب رسانه از هنرمندان در دوره سی و ششم جشنواره فیلم فجر که پشت سر گذاشته شد بیان کرد: از یک نظر سالن ها خلوت تر و تفکیک شده و شلوغی کمتر شده بود ، اما برنامه ریزی جدایی اصحاب رسانه از هنرمندان یک اشتباه بزرگ داشت ، در ده روز جشنواره هنرمندان به اصحاب رسانه برای مطرح شدن حرف هایشان و رسانه ها برای تولید محتوا به هنرمندان نیاز داشتند و جدایی این دو از هم اشتباه بود.

آرا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز 97 خاطرشان کرد: امیدوارم سال 97 سال بسیار بسیار خوبی نسبت به سال های گذشته به خصوص سال 96 که پر از اتفاقات تلخ و ناگوار بود، باشد و امیدوارم سال به سال همه خوشبخت باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین