کد خبر: ۵۱۵۸۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

واکنش شورای شهر به سفره هفت‌سین ۱۴ میلیون تومانی

اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر در جریان انتشار اخباری مبنی بر هزینه‌کرد ۱۴ میلیونی برای سفره هفت‌سین نوروز در شورای شهر متنی را منتشر کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
بر اساس این خبر فاکتور منتشر شده مبنی بر «سفره هفت‌سین ۱۴ میلیون تومانی شورای شهر تهران» هنوز پرداخت نشده و سازمان میادین و تره بار شهرداری تهران موظف است نسبت به ارزیابی دقیق ارقام فاکتور اقدام کند.

متن به این شرح است:

روزهای اخیر در رسانه‌ها و فضای مجازی فاکتوری حاوی ارقام غیرواقعی بابت هزینه تهیه سفره هفت‌سین نوروز در شورای شهر تهران منتشر شد که برای تنویر افکار عمومی و در راستای رویکرد شفاف‌سازی فعالیت‌های شورا که تعهد همیشگی ما به شهروندان فهیم تهرانی است، توضیح چند نکته لازم است:

- سفره هفت‌سین به درخواست کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا و به منظور استقبال از نوروز در جلوی درب ورودی صحن شورا تدارک دیده شد.

- کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و جلوگیری از هزینه‌های موازی از سازمان میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خواست تا سفره تهیه شده سازمان را تنها برای مدت چند ساعت در آخرین جلسه شورا در سالن ورودی صحن شورا چیدمان و سپس برای استفاده مراجعان و کارکنان به سازمان یاد شده برگرداند.

- کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر در جریان قیمت و هزینه‌های مربوط به تهیه سفره مذکور قرار نداشته است.

- بنا به گزارش سازمان میادین تاکنون هیچ‌گونه مبلغی برای سفره مذکور پرداخت نشده است و از سوی کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا و مسئولان سازمان میادین میوه و تره‌بار، موضوع در دست بررسی است و این سازمان موظف است هنگام رسیدگی به اسناد، نسبت به بررسی دقیق ارقام اقدام کند.

در پایان ضمن تشکر از حساسیت همشهریان عزیز و رسانه‌ها نسبت به فعالیت‌ها و هزینه‌های مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر تهران پاسخگو بودن را وظیفه خود و از افتخارات شورای پنجم می‌داند و از نقد سازنده شهروندان و رسانه‌ها همواره استقبال خواهد کرد.

منبع: خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین