کد خبر: ۵۱۶۰۳۶
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد؛

واریز سود سهام عدالت کارمندان و بازنشستگان در روزهای آینده

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: باقی مانده سود سهام عدالت کارکنان شاغل و بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی در حال واریز است و در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
باقیمانده سود سهام عدالت مرحله تکمیلی آخرین گروه از مشمولان سهام عدالت شامل کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تأمین اجتماعی که به تدریج از آخرین روز کاری سال گذشته (۲۸ اسفندماه ۹۶) با واریز تدریجی سود تقسیمی مجامع شرکت های سرمایه پذیر، به حساب این دسته از مشمولان آغاز شده، در حال انجام است و در روزهای کاری آینده نیز ادامه خواهد داشت.

از چهارشنبه، ۸ فروردین ماه نیز بیش از ۱۵ بانک که مشمولان جهت دریافت سود سهام عدالت، شماره شبای حساب بانکی خود را در این بانک ها، وارد سامانه سهام عدالت کرده اند، به تدریج در حال واریز سود به حساب این دسته از مشمولان هستند.

اکنون تسویه کامل سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ شرکت های سرمایه پذیر مربوط به ۱۹ گروه از مشمولان انجام شده است و با تسویه سود سهام عدالت مشمولان کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تأمین اجتماعی (به عنوان گروه بیستم از مشمولان) با تلاش های صورت گرفته تسویه کامل سود سهام عدالت تمامی گروه های ۲۰ گانه مشمولان صورت خواهد گرفت.

همچنین آن دسته از مشمولانی که پس از تسویه حساب سود سهام عدالت گروه های مربوط به خود اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی در سامانه سهام عدالت کرده اند و نیز آن دسته از مشمولانی که از این به بعد اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت می کنند، پس از تأیید شماره شبای آنها و نیز پس از تسویه کامل سود سهام عدالت با کلیه گروه ها، سود سهام خود را در اوایل سال جاری دریافت خواهند کرد.

منبع: جام جم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین