کد خبر: ۵۱۶۳۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

روحانی چهارشنبه با پوتین و اردوغان دیدار می کند

شبکه تلویزیونی آ.خبر ترکیه اعلام کرد که رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه با حجت الاسلام حسن روحانی و ولادیمیر پوتین روسای جمهوری ایران و روسیه در حاشیه نشست سه جانبه درباره سوریه در آنکارا، دیداری دو جانبه هم خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
 روسای جمهوری سه کشور ایران، ترکیه و روسیه قرار است چهارشنبه این هفته (15 فروردین) در دور جدید مذاکرات سه جانبه و در ادامه در چارچوب مذاکرات آستانه و نشست سران سوچی، برای رایزنی و همکاری سه جانبه در خصوص مسائل سوریه گرد هم آیند.

به گزارش شبکه آ.خبر ترکیه، رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه و ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه روز قبل از اجلاس سران سه کشور در آنکارا، با هم دیداری دوجانبه خواهند داشت.

بنا به اعلام این رسانه، در جریان این دیدار، هفتمین دور نشست شورای عالی همکاری های ترکیه و روسیه به ریاست دو رییس جمهوری و با حضور وزرای دو طرف برگزار خواهد شد.

آ.خبر همچنین گزارش داد که در این نشست تمامی روابط ترکیه و روسیه در همه ابعاد پیش بینی شده مورد مذاکره قرار خواهد گرفت و در دیدار دو جانبه نیز در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه مذاکرات بین طرفین انجام خواهد شد.

به گزارش آ.خبر، در این نشست و دیدار عالی رهبران ترکیه و روسیه، عملیات احداث نیروگاه هسته ای آک کویو ترکیه در استان مرسین نیز به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

به گزارش این رسانه، همچنین در حاشیه این نشست، دیدار دوجانبه ای نیز بین دکتر روحانی و اردوغان پیش بینی شده است که در جریان آن، روابط دوجانبه و مسائل بین المللی مورد مذاکره قرار خواهد گرفت.
ايرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین