کد خبر: ۵۱۶۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵

واکنش اردوغان به یک سخنان نتانياهو

رییس‌جمهوری ترکیه در واکنش به اظهارات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو یک تروریست است.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه هاآرتص گزارش نوشت، رجب طیب اردوغان، رییس‌جمهوری ترکیه در آخرین اظهاراتش گفت: لازم نیست به جهان بگویم که ارتش اسرائیل چقدر بی‌رحم است.

وی ادامه داد: با نگاهی به وضعیت غزه و قدس می‌توانیم ببینیم که این دولت تروریست چه می‌کند. اسرائیل در غزه مرتکب کشتار شده و نتانیاهو یک تروریست است.

رییس‌جمهوری ترکیه تصریح کرد: از سوی کسانی که منتقد عملیات عفرین هستند، انتقاد قابل توجهی نسبت به کشتار اسرائیل در غزه نشنیده‌ام. این امر مشخصاً حاکی از فقدان صداقت در میان افرادی است که ما را زیر ذره‌بین گذاشته‌اند اما درباره این حقیقت که اسرائیل به معترضان حمله می‌کند، چیزی نمی‌گویند.

اردوغان خطاب به نتانیاهو گفت: آنچه تو برای سرکوب فلسطینی‌ها انجام می‌دهی، بخشی از تاریخ خواهد شد و ما هرگز آن را فراموش نخواهیم کرد.

این اظهارات اردوغان در واکنش به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است که ساعاتی پیش نسبت به انتقاد رییس‌جمهوری ترکیه از اقدام اخیر نیروهای نظامی این رژیم به کشتار فلسطینیان در غزه واکنش نشان داده بود.

بنیامین نتانیاهو در صفحه توئیتر خود به اظهارات پیشین اردوغان واکنش نشان داده و نوشته بود:‌ لازم نیست کسی که در سال‌های گذشته غیرنظامیان را یک‌سره بمباران کرده، به اخلاق‌مندترین ارتش جهان (!) درس اخلاق بدهد. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به روز دروغ آوریل، ادامه داد: ظاهرا آنها در آنکارا روز اول آوریل را این‌گونه برگزار می‌کنند.

رییس‌جمهوری ترکیه قبل از انتشار این توییت نتانیاهو، اقدام نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی را به شدت مورد انتقاد قرار داده و آن را حمله‌ای غیرانسانی توصیف کرده بود.
ايسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین