کد خبر: ۵۱۶۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

ترافیک پرحجم در ۱۱ جاده/۶ جاده همچنان مسدود است

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در آخرین روز تعطیلات نوروزی تشریح کرد و گفت: ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه، در مسیر شمال به جنوب محور رشت - قزوین محدوده‌های رودبار، منجیل و لوشان در استان گیلان پرحجم است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور در آخرین روز از تعطیلات نوروزی گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه شاهد بارش پراکنده باران در محور بابلسر- بابل - بهشهر در استان مازندران هستیم و در محور رشت - انزلی در استان گیلان نیز مه‌گرفتگی گزارش شده است.

او درباره وضعیت ترافیکی نیز گفت: ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه، در مسیر شمال به جنوب محور رشت - قزوین محدوده‌های رودبار، منجیل و لوشان در استان گیلان، طول هر دو مسیر رفت - برگشت آزادراه های تهران - کرج و کرج - قزوین، آزادراه ملک آباد - مشهد و محورهای قوچان - مشهد و تربت حیدریه - مشهد در استان خراسان رضوی و محورهای سلفچگان به قم و آزادراه تهران - قم در استان قم پرحجم است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رحمانی در پایان گفت: محور اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز و محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان مسدود هستند. همچنین محور دره شهر - پل‌دختر محدوده واریانات چشمه شیرین واقع در استان ایلام به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین آن جاده قدیم چشمه شیرین است. محور شوش - فتح المبین در استان خوزستان نیز به علت طغیان رودخانه و تخریب پل و کمربندی آذرشهر به پل غله زار در آذربایجان شرقی هم به علت سیلابی شدن رودخانه و شکستن پایه‌های پل مسدود شده است و مسیر جایگزین آن از داخل شهر آذر شهر است.
خبرآنلاين 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین