کد خبر: ۵۱۶۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

انتقام عجیب کارمند اخراجی از محل کارش / 3 بامداد دیروز رخ داد + عکس

کارمند اخراجی شرکت خصوصی وقتی از وصول مطالباتش ناامید شد، در اقدامی هولناک، پارکینگ محل کار سابقش را به آتش کشید.
آفتاب‌‌نیوز : کارمند اخراجی شرکت خصوصی وقتی از وصول مطالباتش ناامید شد، در اقدامی هولناک، پارکینگ محل کار سابقش را به آتش کشید.

سید جلال ملکی- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران-دراین باره گفت: «ساعت 3 بامداد سه‌شنبه، خبر آتش‌سوزی دریک شرکت اداری واقع در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج بعد از آزادگان به آتش‌نشانی اعلام شد. با این گزارش بلافاصله مأموران 3 ایستگاه آتش‌نشانی شهر تهران راهی محل حادثه Incident شدند که یک ساختمان 6 طبقه بود.آنها دربررسی‌های مقدماتی پی بردند در طبقه منفی 2 ساختمان و در قسمت پارکینگ چهار دستگاه خودرو شامل یک «هیوندا»ی توسان، 2 سوزوکی ویتارا و یک لکسوس طعمه حریق شده است.پس ازاطفای شعله‌های آتش مشخص شد 3 دستگاه خودرو به‌طور کامل در آتش سوخته اما به خودرو لکسوس خسارت جدی وارد نشده است.

انتقام عجیب کارمند اخراجی از محل کارش / 3 بامداد دیروز رخ داد + عکس

دستگیری آتش افروز
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس Police پایتخت نیز اعلام کرد: ساعت ۳ بامداد سه‌شنبه و پس از اعلام حریق یک ساختمان- شرکت اداری- در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج بلافاصله سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری به همراه مأموران ومسئولان کلانتری ۱۵۰ تهرانسر به محل اعزام شدند. در بررسی‌ها مشخص شد این ساختمان ۶ طبقه، دارای دو طبقه پارکینگ است. در طبقه منهای دو ۶ دستگاه خودرو وجود داشت که چهار خودرو طعمه حریق شده بود. ازسوی دیگرتحقیقات پلیس نشان داد، فردی ۳۰ ساله که از نیروهای اخراجی شرکت بوده و مطالباتی هم داشته، بامداد سه‌شنبه خود را به محل کارسابق‌اش رسانده و خودروها را به آتش کشیده است. متهم پس از اجرای نقشه کینه جویانه‌اش خود را به پشت بام رسانده بود که قبل از هراقدام دیگری دستگیر شد. درحال حاضرتحقیق و بازجویی از متهم ادامه دارد.

رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین