کد خبر: ۵۱۶۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

کاهش 30 درصدی قطعی آب زنجان در سال گذشته

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان از اجرای سیستم مدیریت مصرف در شهرهای استان خبر داد و افزود: از زمان آغاز اجرای این طرح، میزان وقوع قطعی آب طی سال گذشته در شهرهای استان 30 درصد نسبت به سال 95 کاهش داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا جزءقاسمی، تعداد حوادث شبکه توزیع در استان را بیش از 1600 مورد در سال گذشته اعلام و تصریح کرد: شهر زنجان با بیش از 4000 مورد حادثه بیشترین تعداد حوادث و اتفاقات آب را به خود اختصاص داده است.

وی، تعداد اتفاقات شبکه انشعاب استان را نیز بیش از 10 هزار مورد اعلام و اظهار کرد: تعداد حوادث خطوط انتقال استان نیز در سال گذشته 46 مورد بوده است.

جزءقاسمی همچنین اعلام کرد: سال گذشته 497 مورد خسارت سایر ارگان‌ها به تاسیسات آب و فاضلاب شهری رخ داده است که در این زمینه توصیه می‌شود نهادهای خدمات‌رسان قبل از اقدام به حفاری و اجرای عملیات، مراتب را با واحدهای بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب در میان گذاشته و پس از اخذ استعلامات لازم، اقدام به اجرای عملیات کنند تا به تاسیسات آب و فاضلاب آسیبی وارد نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: سال گذشته تعداد 650 مورد حادثه فاضلاب در شهرهای استان رخ داده است که بیشترین تعداد حوادث به شهر زنجان اختصاص دارد.

این مسئول همچنین با تاکید بر ضرورت تکریم مشترکان و ارباب‌رجوع در شرکت آب و فاضلاب استان، خاطرنشان کرد: در این راستا آیتم نظرسنجی نیز به خدمات سامانه تلفنی 122 افزوده شده است تا مشترکین از این طریق پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین