کد خبر: ۵۱۶۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

سرمربی تیم ملی وزنه برداری پایه: نتایج رکوردگیری را اعلام نکردیم تا دستمان رو نشود

سرمربی تیم ملی وزنه برداری پایه می‌گوید، نتایج رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان را اعلام نکردند تا دستشان برای حریفان رو نشود.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید رشیدی درباره دلیل اعلام نشدن نتایج رکورد گیری رسمی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ بیان کرد: نتایج رکورد گیری را اعلام نکردیم تا دستمان برای حریفان رو نشود. با توجه به این که عصر ارتباطات است و در صورت اعلام، همه رقیبان از وضعیت رکورد وزنه برداران ایران مطلع می‌شدند بنابراین تصمیم گرفتیم هیچ رکوردی اعلام نشود و فقط عکس‌های رکورد گیری منتشر شود. حتی به خود وزنه برداران هم گفته‌ام فیلمی از وزنه‌هایی که می‌زنند در فضای مجازی منتشر نکنند.

 او افزود: ازبکستان که میزبان مسابقات قهرمانی آسیا است به دنبال این است که در کشور خود قهرمان شود از این رو ما نباید بی گدار به آب بزنیم. با این حال نتایج رکوردگیری  بسیار رضایت بخش بود. اعضای شورای عالی فنی هم در این رکوردگیری حضور داشتند و رضایت داشتند. خدا را شکر که وزنه برداران با استعدادی داریم و ان‌شاءالله دغدغه نداشتن پشتوانه در تیم بزرگسالان از بین برود.

رشیدی در پاسخ به این پرسش که ترکیب نهایی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را چه زمانی اعلام می‌کند گفت: ما لیست ۱۰ نفره را اعلام کرده‌ایم و یک‌شنبه هفته آینده هم جلسه شورای عالی فنی است و در آن جلسه با دلایل فنی اسامی هشت وزنه بردار را  با نظر مثبت شورای عالی فنی اعلام می‌کنم.

 او در مورد اعزام دختران به مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: رییس فدراسیون در رکوردگیری صحبت کرد که چهار دختر به مسابقات اعزام می‌شوند و این شروع خوبی خواهد بود. امیدوارم خدا کمک کند که مدال هم بگیرند. با این حال همین که در مسابقات شرکت می کنند اتفاق خوبی است.

سرمربی تیم‌های پایه وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که دو وزنه بردار اعزامی به المپیک نوجوانان چه زمانی مشخص می‌شوند، تاکید کرد: هنوز اعلام اسامی زود است. از آن جا که دو وزن آخر در المپیک نوجوانان ۸۵ و ۸۵+ کیلوگرم است اما در مسابقات جهانی و آسیایی اوزان ۸۵، ۹۴ و ۹۴+ کیلوگرم را داریم بنابراین ۴-۵ نفر  مد نظر داریم تا ببینیم چه کار کنیم و چه تصمیمی بگیریم. البته باید همچنان اردوها برای آنها برگزار شود زیرا همان طور که مدال المپیک بزرگسالان ارزشمند است، مدال المپیک نوجوانان هم ارزش زیادی دارد. من به کسب مدال در المپیک نوجوانان خوشبینم البته کار سختی است اما دور از دسترس نیست.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین