کد خبر: ۵۱۷۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

نوروز امسال 12 نفر در تصادفات جاده‌ای کرمانشاه جان باختند

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش پنج درصدی تصادفات جاده‌ای استان در نوروز امسال خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ مراد حیدری، با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس راه از 24 اسفند تا 15 فرودین، گفت: خوشبختانه با عملکرد مناسب پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، نوروز امسال در مجموع شاهدکاهش پنج درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

حیدری خاطرنشان کرد: این میزان کاهش در حالیست که نوروز امسال افزایش 15 درصدی تردد در محورهای استان را داشتیم.

وی از فوت 12 نفر در تصادفات رخ داده در جاده‌های استان در نوروز امسال خبر داد و افزود: این تعداد تغییر چندانی نسبت به نوروز سال گذشته نداشته است.

حیدری با بیان اینکه 42 درصد تصادفات بصورت واژگونی خودرو بوده، گفت: متاسفانه عمده تصادفات به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت بالا یا خستگی و خواب آلودگی بوده است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه اوج ترافیک نوروزی در محورهای استان در روزهای 28 و 29 اسفند، چهارم تا ششم فروردین و نیز یازدهم تا سیزدهم فروردین بوده است، گفت: در این روزها ترافیک جاده های استان به بیش از 10 برابر روزهای عادی سال افزایش یافت.

وی از حضور 106 تیم گشتی در محورهای استان در نوروز امسال خبر داد و افزود: 150 نیروی پلیس راه در قالب 106 تیم گشتی محورهای استان را رصد کرده و با جدیت با تخلفات برخورد کردند که ماحصل آن را می توان در کاهش آمار تصادفات مشاهده کرد.

حیدری با اشاره به وجود 28 دستگاه دوربین ثابت در محورهای استان، گفت: این دوربین‌ها بیش از 2700 مورد سرعت غیرمجاز در محورهای استان را در نوروز ثبت کردند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین