کد خبر: ۵۱۷۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

آملی‌لاریجانی: بنای پاسخگویی به اظهارات احمدی‌نژاد را ندارم

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس قوه قضائیه ضمن تکذیب اظهارات رئیس‌جمهور پیشین درباره اموال و دارایی‌هایش عنوان کرد که بنای پاسخگویی به اظهارات احمدی‌نژاد را ندارم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون قضایی مجلس با رئیس قوه قضائیه گفت: در این جلسه گزارشی از مصوبات کمیسیون در سال 96 ارائه شد و مسائل مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از جمله موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت موضوع اجرای اصل 142 قانون اساسی در مورد اعلام اموال و دارایی مسئولان بود که رئیس قوه قضائیه عنوان کرد که ما برای تدوین آئین‌نامه اجرایی این اصل قانون اساسی دارای محدودیت‌هایی هستیم و از اعضای کمیسیون قضایی خواست این موضوع را بررسی کرده و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌ همچنین در این نشست طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مورد بررسی قرار گرفت که رئیس قوه قضائیه با شکل و شیوه اجرای این طرح مخالف بود و از جمله عنوان کرد که کمیته‌ای که برای بررسی این موضوع تشکیل شده باعث نقض وظایف قوه قضائیه می‌شود و استقلال این قوه را زیر سؤال می‌برد.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر این در جلسه مباحثی در مورد ادعاهای محمود احمدی‌نژاد در باره اموال و دارایی‌های رئیس دستگاه قضا مطرح شد که آیت‌الله آملی لاریجانی این اظهارات را تکذیب کرد و عنوان کرد ما بنا نداریم که به این اظهارات پاسخ دهیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین