کد خبر: ۵۱۷۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح

رهبر انقلاب: علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح گفتند: علت افزایش حملات دشمنان احساس خطر آنان از قدرت فزاینده ایران است.
آفتاب‌‌نیوز :
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ضمن تبریک اعیاد بویژه ماه رجب، گفتند: ماههای رجب، شعبان و رمضان، به دلیل ایام متبرک خود برای بندگان صالح خدا عید هستند و باید از این ماه‌های پر برکت بیشترین بهره معنوی را برد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ رهبر انقلاب اسلامی از اقتدار، امنیت، عزت و توانایی کافی در زمان لازم به عنوان اهداف اصلی نیروهای مسلح نام بردند و با تأکید بر ضرورت کادرسازی و جانشین پروری در نیروهای مسلح خاطرنشان کردند: نتیجه فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در نیروهای مسلح باید در راستای تأمین اهداف تعیین شده باشند.

ایشان همچنین دوران کنونی را دوران عزت جمهوری اسلامی ایران دانستند و تأکید کردند: علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضدنظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است زیرا دشمنان از این قدرت فزاینده به‌شدت احساس خطر کرده‌اند و حملات خود را افزایش داده‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: به‌رغم تمام توطئه‌ها و به کوری چشم دشمنان، قدرت نظام اسلامی، روز به روز افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، پیش از سخنان فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از دستاوردها و فعالیت‌های نیروهای مسلح در سال گذشته بیان کرد و گفت: در سال جدید، به افزایش تلاش‎ها و حرکت‌های مجاهدانه برای دستیابی به اهداف، متعهد هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین