کد خبر: ۵۱۷۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

انتقاد سهراب مرادی از ذوب آهن: در فوتبال میلیاردی خرج می‌کنند اما پول ما را نمی‌دهند

قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک گفت: ذوب آهن بعد از دوسال هنوز 70 درصد از قرارداد ما را پرداخت نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سهراب مرادی با گلایه از پرداخت نشدن قراردادشان توسط باشگاه ذوب آهن، بیان‌ کرد: ما دو سال پیش برای تیم ذوب آهن وزنه زدیم و این تیم قهرمان لیگ برتر ایران شد و سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را گرفت، اما چهار نفر هستیم که 70 درصد از مبلغ قراردادمان پرداخت نشده است و اکنون بعد از این دو سال ارزش آن پول دیگر نصف شده؛ یعنی اگر 100 میلیون طلب داشتیم دیگر ارزش 50 میلیون هم ندارد.

او ادامه‌ داد: انتظار داشتیم آقای شهنازی، رییس هیات مدیره ذوب آهن کار ما را درست کند تا حداقل در آستانه بازی‌های آسیایی دغدغه‌ فکری کمتری داشته باشیم اما متاسفانه از جانب او هم خبری نشد.

مرادی با گلایه از سعید آذری، گفت‌: آذری از جنس وزنه‌برداری است و رییس هیات وزنه‌برداری اصفهان است، اما متاسفانه  دارد حال وزنه‌برداران را می‌گیرد.  یک سال و نیم است که به ما می‌گویند 10 روز دیگر پول را واریز می‌کنند و حتی قول دادند اسفند سال گذشته مبلغ پرداخت شود، اما باز هم خبری نشد. هر بار می‌گویند باشگاه پول ندارد اما جالب است می‌توانند برای فوتبال هزینه میلیاردی کنند اما 200 – 300 میلیون پول وزنه‌برداران را ندارند که بدهند. وزنه‌برداران افرادی نیستند که بخواهند به باشگاه بروند و دعوا یا بی احترامی  کنند اما حتما باید کار به شکایت و رسانه‌ها کشیده شود تا قرارداد ما را به صورت کامل پرداخت کنند؟ از طرفی می‌خواهند ارزش این پول اندازه 10 میلیون تومان دو سال قبل شود تا آن را به ما بپردازند؟

او افزود: ما یک زمانی انتظار داشتیم ذوب آهن از وزنه‌برداری حمایت کند، اما دیگر آن را هم نمی‌خواهیم و فقط انتظار داریم مبلغ قرارداد ما را به صورت کامل پرداخت کنند. ما هم برای خودمان زندگی داریم. الان باید چکار کنیم؟

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین