کد خبر: ۵۱۷۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

وزیر اقتصاد: التهابات بازار ارز دلیل اقتصادی ندارد

وزیر اقتصاد بعد از نشست کمیسیون اقتصادی برای بررسی تحولات بازار ارز در پاسخ به این پرسش که آیا مافیای دلار باعث افزایش قیمت ارز شده است، گفت: باید بخش‌هایی مثل تیپ ناجا و امنیتی جوابگو باشند؛ چون هیچ اتفاق خاصی در اقتصاد کشور رخ نداده که با این التهاب چند روزه روبرو هستیم. باید از این لحاظ ریشه‌یابی کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
کرباسیان  در ارزیابی از جلسه امروز کمیسیون اقتصادی نیز گفت: جای تشکر از مجلس، کمیسیون اقتصادی و سایر نمایندگان برای این جلسه وجود دارد. آنها پیشنهاداتی دارند، دولت نیز پیشنهاداتی دارد چون توافق نظر بر این است که قیمت فعلی ارز و التهابات چند روزه منطقی نیست و باید به یک کاهش قیمت و ثبات بازار برسیم که اقتصاد بتواند در اول سال بر اساس پیش‌بینی‌ها به کار خود ادامه دهد.

وزیر اقتصاد ادامه داد: بر این اساس قرار شد کارگروه مشترکی که همین الان در مجلس تعیین شده با دولت تعیین شود تا از اول صبح فردا کار به صورت مشترک دنبال گردد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
یک انسان واقعی ازرفتارها وکردارهای این قوم تازه به دوران رسیده که مانند موجودات منگل فقط مقلد اعمال منفی هستند وجامعه راروز به روز خرابتر می کنند حالش به هم می خورد این قوم کم نسیتند حدوداً90درصد جامعه راتشکیل می دهند قومی هستند که ازابتدابه دلیل نبود مربی خوب بدتربیت وآموزش شد ه اند وبه هیچ وجه اصلاح پذیر نیستند چون قالب گرفته اندوبراستی که این قوم به فنا رفته وخشک وتر راباهم می سوزانند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین