کد خبر: ۵۱۷۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن سرباز

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس که دور و بر خود را حسابی شلوغ می‌بیند، قصد دارد برای فرار از زیر فشار انتقادات شدید هواداران، با بازگرداندن امید عالیشاه، مانور قدرت بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :  حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس که دور و بر خود را حسابی شلوغ می‌بیند، قصد دارد برای فرار از زیر فشار انتقادات شدید هواداران، با بازگرداندن امید عالیشاه، مانور قدرت بدهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ هواداران پرسپولیس معتقدند با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس از جذب بازیکن جدید محروم است، باید مدیریت باشگاه به سرعت با تمام بازیکنان حاضر در لیست این تیم، تمدیدقرارداد کند اما گرشاسبی برای این کار، با مشکلات زیادی از جمله عدم رضایت بازیکنان برای تمدیدقرارداد مواجه شده است. او برای آن که فشارها را کنترل کند، مترصد آن است تا با بازگرداندن قطعی امید عالیشاه، انتقادات را به پایین ترین حد ممکن برساند. ماجرای عالیشاه، کمی پیچیده شده است. ظاهرا مدت خدمت سربازی عالیشاه در تاریخ 19 بهمن ماه به اتمام رسیده اما مدیران باشگاه تراکتورسازی برگه ترخیص این بازیکن را به سازمان نظام وظیفه ارجاع نمی دهند و همین موضوع، اصلی ترین چالش ممکن در راه بازگشت عالیشاه به پرسپولیس است.

گرشاسبی قصد دارد تا با ایجاد فضایی تازه و ادامه دادن به مذاکرات، برگه ترخیص عالیشاه را دریافت کرده و او را به عنوان اولین بازیکن فصل آینده پرسپولیس معرفی کند. فقط در این شرایط است که گرشاسبی می تواند در بین تمام این انتقادات، نفس راحتی بکشد. او حالا بی سابقه ترین حمله از سوی هواداران به استراتژی های مدیریتی اش را تحمل می کند، انتقاداتی که حتی به دفتر وزیر ورزش نیز کشیده شد و بحث ادامه همکاری با گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه را در هاله ای از ابهام قرار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین