کد خبر: ۵۱۷۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

در تهران از پرسپولیس جلو بیفت، نباز!

پرسپولیس فردا چهاردهمین بازی خانگی در این فصل را تجربه خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : پرسپولیس فردا چهاردهمین بازی خانگی در این فصل را تجربه خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ سرانجام پدیده را در مشهد شکست دادند تا قهرمانی شان را روی کاغذ هم مسجل کنند. حالا آن ها با فراغ بال به مصاف حریفان می روند؛ اما اهداف جالبی هم دارند که انگیزه شان در این روزها شده و به طور مثال یکی از این اهداف، بهبود عملکرد در مسابقات خانگی است.
 
شاگردان برانکو ایوانکوویچ از 13 بازی خانگی، 7 تا را برده، در 4 بازی مساوی کرده و 2 مرتبه هم مغلوب شده اند. در واقع با کسب 23 امتیاز از 39 امتیاز ممکن، میانگین 1.76 امتیاز در هر بازی را به ثبت رسانده اند که پایین تر از استاندارد تیم قهرمان به شمار می رود؛ چه برسد به پرسپولیسی که در فاصله چند هفته قهرمانی اش را قطعی کرده است.

 سرخپوشان پایتخت در فصل جاری هیچگاه به 3 پیروزی متوالی در خانه دست نیافته اند و اوج کارشان همان 2 برد پشت سر هم بوده است. قرمزها ذوب آهن و تراکتورسازی را بردند و سپس مقابل نفت تهران متوقف شدند، چند هفته بعد سپاهان و استقلال خوزستان را مغلوب کردند؛ اما برابر سایپا متوقف شدند.

 همچنین، به جز دیدار با گسترش فولاد و سایپا هیچگاه در بازی های خانگی پرسپولیس هر دو تیم گل نزده اند.

 تیم های جنوبی، سه برد آسان را در فصل جاری تقدیم پرسپولیس کرده اند. فولاد 2-0، نفت آبادان 2-0 و استقلال خوزستان با نتیجه 1-0 در آزادی باخته اند و حالا سرخ ها به دنبال پوکر مقابل جنوبی ها هستند.

 میهمان ها هرگاه از پرسپولیس پیش افتادند، نباختند و شاید این راهکار تیم مهدی تارتار برای غلبه بر تیم برانکو ایوانکوویچ باشد. پیکان، گسترش فولاد و سایپا تیم های پیش افتاده از پرسپولیس در آزادی هستند.


پرسپولیس 2 فولاد 0
پرسپولیس 1 سیاه جامگان 1
پرسپولیس 0 پیکان 1
پرسپولیس 2 نفت آبادان 0
پرسپولیس 1 استقلال 0
پرسپولیس 0 پدیده 0
پرسپولیس 4 ذوب آهن 0
پرسپولیس 2 تراکتورسازی 0
پرسپولیس 0 نفت تهران 0
پرسپولیس 1 گسترش فولاد 1
پرسپولیس 2 سپاهان 0
پرسپولیس 1 استقلال خوزستان 0
پرسپولیس 1  سایپا


ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین