کد خبر: ۵۱۷۷۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

هوای پایتخت «پاک» است/ وزش باد شدید در تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به پاک بودن هوای تهران از وزش باد شدید طی فردا (۲۳ فروردین) خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۲ فروردین) است و در بیشتر ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی امروز (22 فروردین) وضعیت کیفی هوای مطلوب در بیشتر مناطق پایتخت برقرار است.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این شرایط جوی طی فردا (۲۳ فروردین) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز با افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر برای برخی ساعات به ویژه شبانگاه وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌شرقی و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی فردا در شرایط سالم قرار داشته باشد، گفت: با برقراری شرایط جوی ناپایدار طی روز جمعه (۲۴ فروردین) در برخی ساعات بارش باران و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

وی در پایان با بیان اینکه میانگین کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۴۸ در شرایط پاک قرار داشت، اظهار کرد: این شاخص هم اکنون ۴۸ و همچنان در شرایط پاک است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین