کد خبر: ۵۱۸۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲

خبرنگاران در شهرهای زیر 20 هزار نفر بیمه می شوند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: به منظور کمک به قشر پر تلاش رسانه، خبرنگاران ساکن در شهرهای زیر 20 هزار نفر بیمه می شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد رضا واعظ مهدوی عصر پنجشنبه در حاشیه همایش سراسری مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد می توانند زیر پوشش پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایری قرار بگیرند.

وی ادامه داد: برای تحقق برنامه بیمه کردن 3 میلیون و 400 هزار خانوار در کشور با هزینه 17 میلیارد ریال، امسال به ازای هر خانوار روستایی، یک نفر بیمه می شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور اظهار داشت: برای تامین اجتماعی و مبارزه با فقر برنامه هایی به دولت ارایه شده که از یکی از این برنامه ها تحقق بیمه شدن قشر بازمانده از بیمه ها می باشد.

مهدوی گفت: وظیفه اصلی ما پوشش افراد بخش کشاورزی و روستاییان بوده ولی براساس قراردادی که با بهزیستی داریم ، بیمه زنان سرپرست خانوار هم مد نظر است.

وی تصریح کرد: زنان شاغل صیاد می توانند به عنوان بیمه گر اصلی زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گیرند.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال 1384 به منظور حمایت از روستاییان و عشایر و کشاورزان در ایران تاسیس شد تا این اقشار نیز زیر پوشش حمایت‌ های اجتماعی قرار گیرند.

این صندوق یکی از صندوق‌ های چهارگانه و زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و رویکرد آن ارائه خدمات بیمه اجتماعی بلند مدت به کشاورزان، روستاییان و عشایر در بخش‌ های مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت است.

شهرستان جاسک از امروز پنجشنبه به مدت 2 روز میزبان شرکت کنندگان همایش سراسری مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور است.

در این همایش از 5 نفر بیمه شده و بازنشسته صندوق بیمه نیز تقدیر به عمل آمد.

جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین