کد خبر: ۵۱۸۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
بخش غیردولتی به پشتوانه سیاست‌گذاری دولت وارد فعالیت افتصادی شود

نوبخت: بیش از هر زمان به وحدت مردم و نظام نیاز داریم/باید کدورت‌ها را به محبت تبدیل کنیم

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ایجاد رفاه برای کارگران لازم است اما کافی نیست. بنگاه‌های اقتصادی باید علاوه بر رسیدگی به قشر کارگری، مسئولیت‌های ذاتی خود در برابر منطقه و مردم شهرها را ایفا کنند و مردم منافع وجود این بنگاه‌ها را احساس کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سخنگوی دولت گفت: بیش از هر زمان دیگر به وحدت مردم و نظام نیاز داریم و باید کدورت‌ها را به رأفت و محبت تبدیل سازیم.

به گزارش آفتاب‌نیوز، محمدباقر نوبخت در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد شهرستان اردکان اظهار کرد: انسان‌های بزرگی از این بخش از جغرافیای ایران، نقش‌های بزرگ و تعیین‌کننده‌ای در سطح ملی داشته‌اند و در پاسخ به احسان این شخصیت‌ها به نظام و انقلاب، در این مراسم حضور یافته‌ام.

وی با تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم اردکان، به نگاه‌های متفاوت در توسعه کشور اشاره کرد و گفت: در نگاه نخست، دولت صرفاً بسترهای لازم را فراهم می‌آورد و بخش خصوصی به تولید و کسب سود می‌پردازد.

وی اقتصاد دولت‌محور را نوع دیگری از نگاه به توسعه دانست و گفت: معتقدیم نگاه معتدل آن است که بخش غیردولتی به پشتوانه سیاست‌گذاری دولت وارد فعالیت افتصادی شود و در مقابل برای جبران خلأها، مسئولیت‌های اجتماعی خود را نیز ایفا کند.

رییس سازمان برنامه و بودجه با تقدیر از مدیران صنایع شهرستان اردکان، گفت: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ایجاد رفاه برای کارگران لازم است اما کافی نیست. بنگاه‌های اقتصادی باید علاوه بر رسیدگی به قشر کارگری، مسئولیت‌های ذاتی خود در برابر منطقه و مردم شهرها را ایفا کنند و مردم منافع وجود این بنگاه‌ها را احساس کنند.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان به وحدت مردم و نظام نیاز داریم و باید کدورت‌ها را به رأفت و محبت تبدیل سازیم.

صبح امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار یزد و جمعی از مسولان استان و شهرستان، کلنگ مجتمع بزرگ فرهنگی و تفریحی اردکان که قرار است به همت مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو ساخته شود، به زمین زده شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین