کد خبر: ۵۱۸۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

بارش باران در جاده‌های 11 استان کشور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای ۱۱ استان کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی جاده های کشور تا عصر روز جمعه اظهارکرد: گزارش های واصله از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر در اکثر محورهای هفت استان آذربایجان غربی،  قزوین،  اصفهان، زنجان، ایلام، کرمانشاه و همدان بارش باران گزارش شده است. همچنین محور محورتبریز-آذرشهر در استان آذربایجان شرقی،  محور تربت جام –فریمان در استان خراسان رضوی، محور ایذه-دهدز در استان خوزستان و محور اراک-ساوه در استان مرکزی نیز بارانی هستند.

وی همچنین از وقوع مه گرفتی در  محورکیاسر-سمنان در استان مازندران خبر داد و گفت:  در اکثر محورهای استان هرمزگان نیز گردوخاک همراه با کاهش دید گزارش شده که لازم است رانندگان با دقت بیشتر و سرعت مطمئنه در این محورها تردد کنند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: ترافیک در باندشمالی آزادراه تهران-کرج  از پل کلاک تا پل فردیس پرحجم اما روان است و در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا مهرویلا نیز وضعیتی مشابه گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از میدان امیر کبیر تا آدران دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است، ادامه داد: در مسیر جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه حجم ترافیک پرحجم و روان است.

به گفته وی در دیگر  محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان گزارش شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین