کد خبر: ۵۱۸۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴

قهرمانی تکواندوکاران نوجوان ایران در جهان با 7 طلا و 2 برنز

در پایان دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان 2018، تیم ملی نوجوانان ایران با 7 طلا و 2 برنز بعد از هشت سال قهرمان جهان شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌ ملی تکواندو نوجوانان پسر ایران در این دوره از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در تونس، با ترکیب حسین لطفی، محمد رستم نژاد، امیر ولی‌پور، امیرسینا بختیاری، حامد اصغری، عرفان مرادی، محمد مهدی عمادی، علی اشکوریان، محمدعلی خسروی و نیما مهرعلی به مصاف رقبایش رفت.

تیم پسران ایران در پایان این رقابت‌ها، با کسب 7 مدال طلا (حسین لطفی، امیر ولی‌پور، امیرسینا بختیاری، حامد اصغری، محمدمهدی عمادی، علی اشکوریان و محمدعلی خسروی)، دو برنز (عرفان مرادی و نیما مهرعلی) و 110 امتیاز موفق شدند عنوان قهرمانی جهان را بعد از هشت سال به نام خود ثبت نمایند.

تیم کره‌جنوبی نیز با یک مدال طلا، یک نقره، دو برنز و 54 امتیاز نایب قهرمان شد و ترکیه با یک مدال طلا، دو نقره و 52 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی تیم است.

تیم‌ملی تکواندو نوجوانان دختر نیز در این رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال برنز توسط مبینا کلی‌وند شد. هدایت این تیم برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی بود.

پیشتر مسابقات کسب سهمیه المپیک تکواندو جوانان، 17 و 18 فروردین‌ماه برگزار شد و تیم‌ملی ایران که با 6 نماینده در این رقابت‌ها (سه نماینده پسر و سه نماینده دختر) شرکت کرده بود، موفق شد صد در صد سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2018 آرژانتین را مقتدرانه به دست آورد.

به گزارش ایسنا، در پایان این رقابت‌ها حامد اصغری (مدال طلا)، علی اشکوریان (مدال نقره)، کیمیا همتی (مدال نقره)، محمد خانی و یلدا ولی‌نژاد (برنز) و مهلا مومن‌زاده توانستند نام خود را در میان نفراتی که موفق به کسب جواز حضور در بازی‌های المپیک جوانان شدند، ثبت نمایند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین