کد خبر: ۵۱۸۱۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
بازگشت بدون شرطِ هفت نفر از «اخراجی‌ها»

اعتراض سه روزه کارگران پالایشگاه گاز ایلام نتیجه داد

اعتراضات کارگران ارکان ثالث پالایشگاه گاز ایلام با پادرمیانی استاندار خاتمه یافت؛ قرار شد هفت نفر از اخراجی ها بدون شرط به سر کار بازگردند.
آفتاب‌‌نیوز :
اعتراضات کارگران ارکان ثالث پالایشگاه گاز ایلام که از اواسط هفته گذشته آغاز شده بود با پادرمیانی استاندار ایلام خاتمه یافت. 

این کارگران که در اعتراض به اخراج یازده نفر از همکارانشان تجمع کردند، می‌گویند: یازده نفر از کارگران ارکان ثالث که چهار نفر از آن‌ها عضو شورای اسلامی کار هستند، از ابتدای سال جدید بیکار شدند. ما در اعتراض به این اخراج، چند روز تجمع برگزار کردیم که در ‌نهایت در جلسه‌ای که با مسئولان استانداری داشتیم، قرار شد هفت نفر از اخراجی‌ها بدون شرط به سر کار بازگردند. 

به گفته این کارگران، تکلیف بازگشت به کار چهار کارگر اخراجیِ باقیمانده که اعضای شورای اسلامی کار هستند، هنوز مشخص نیست اما قرار است در جلسه روز یکشنبه با مدیرعامل پالایشگاه این موضوع مطرح و بررسی شود. 

به گزارش ایلنا، کارگران ارکان ثالثِ پالایشگاه گاز ایلام همچنین از قراردادهای موقت شغلی خود انتقاد دارند و می‌گویند: ما کارگران ارکان ثالث یا پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت‌های پیمانکاری مختلف هستیم و هر سال با تغییراتی که در ترکیب پیمانکاران رخ می‌دهد، امنیت شغلی ما به خطر می‌افتد. همواره نگرانیم که شرکت یا شرکت‌های جدید با «تعدادی» از ما قرارداد منعقد نکنند و بیکار شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین