کد خبر: ۵۱۸۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

والورده: مسی به خاطر حذف از لیگ قهرمانان خیلی ناراحت است

ارنستو والورده می‌گوید آنها نباید غرق شکست برابر رم در لیگ قهرمانان اروپا شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از  مدیاست، رم توانست شکست سنگین چهار بر یک برابر بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند. شاگردان دی فرانچسکو در دیدار برگشت که در ورزشگاه خانگی آنها برگزار شد با سه گل تیم بزرگ بارسلونا را شکست دادند و به نیمه نهایی راه پیدا کردند.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا که تیمش در صدر جدول لالیگا قرار دارد، گفت: مسی هم مثل همه بازیکنان تیم از حذف در لیگ قهرمانان ناراحت است ولی ما باید این اتفاق را قبول کنیم و به فکر ادامه فصل باشیم. مسی جزو بازیکنانی است که قهرمانی های زیادی در لیگ قهرمانان دارد و طبیعی است از از دست رفتن این جام خیلی ناراحت باشد. با این حال باید بدانیم که قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار دشوار است و فقط یک تیم می‌تواند این جام را برنده شود. شما نمی‌تواند در لیگ قهرمانان یک روز بد داشته باشید چرا که این اتفاق باعث می‌شود تا شما لیگ قهرمانان را از دست بدهید. این همان اتفاقی است که برای ما در لیگ قهرمانان برابر رم رخ داد.

بعد از ۳۱ هفته از رقابتهای لالیگا بارسلونا بدون شکست در رده نخست قرار دارد و ۹ امتیاز با تیم دوم جدول یعنی اتلتیکومادرید فاصله دارد. بارسلونا باید امروز در هفته جاری لالیگا به مصاف تیم والنسیا برود که این دیدار در خانه بارسا یعنی ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین