کد خبر: ۵۱۸۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

سیل در بردسکن

به رغم اینکه خبرهای بسیاری از سیل در بردسکن منتشر شده بود اما فرماندار این شهرستان اعلام کرد: بارندگی‌های ظهر امروز تاکنون هیچ گونه خسارتی نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
برات علی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تنها در بین روستاهای ابراهیم‌آباد و باب‌الحکم بارش باران بیشتر بوده و مسیر آب شدت بیشتری داشته است، اظهار کرد: آبگرفتگی‌ها از کانالی که در این قسمت است عبور کرده و اکنون مشکلی در تردد خودروها نیست.

وی با اعلام اینکه تاکنون به حوزه راه هیچ گونه آسیبی گزارش نشده و رفت‌وآمد عادی و روان است، بیان کرد: پس از بارندگی‌ها بلافاصله کارگروه مدیریت بحران تشکیل و هلال احمر، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و سایر اعضاء کارگروه در آماده‌باش قرار گرفتند.

فرماندار بردسکن همچنین در خصوص خسارت‌های وارد شده به بخش کشاورزی گفت: طبق برآورد صورت گرفته از سوی کارشناسان اداره کشاورزی تاکنون هیچ‌گونه خساراتی به زمین‌های کشاوزی، باغات و محصولات کشاورزی وارد نشده است و از سوی شهروندان و کشاورزان هم هیچ گونه گزارشی مبنی بر آسیب وارد شدن به محصولات کشاورزی دریافت نشده است.

علی‌نیا افزود: هیچ مشکلی تابه امروز در خصوص سیل نداشته‌ایم، اما از این لحظه به بعد چون خانه‌های روستایی خشتی خیس خورده‌اند، احتمال خساراتی هستند که همان هم باید کارکارشناسی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: به رغم اینکه تاکنون مشکلی نبوده اما اگر مشکلات خاصی هم به خصوص در محورهای مواصلاتی باشد بلافاصله به اطلاع عموم خواهد رسید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین