کد خبر: ۵۱۸۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶

واکنش ستاره پیکان به ابراز علاقه برانکو و قرارداد با پرسپولیس

هافبک پیکان نسبت به شایعه مذاکره با پرسپولیس واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیرحسین کریمی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: بعد از بازی با فولاد ریکاوری کردیم و تمرینات خوبی در پیش داریم تا آماده بازی حساس با استقلال شویم.

وی در مورد کمرنگ شدن شانس پیکان برای کسب سهمیه گفت: ما هنوز امید داریم و با توجه به اینکه 2 بازی باقی‌مانده ما با حریفان مستقیم‌مان در کسب سهمیه است هنوز همه چیز دست خودمان است و با نتایج خوب در 2 بازی باقی مانده می‌توانیم سهمیه بدست بیاوریم. دو بازی بعدی حکم 2 فینال را برای ما دارد.

هافبک پیکان در مورد تقابل حساس با استقلال در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: بازی حساس و سختی است ولی ما ترسی از نام استقلال نداریم و همانطور که در بازی رفت دیدید در شرایطی به تساوی بدون گل رسیدیم که داور 2 پنالتی ما را نگرفت. در بازی این هفته هم بازیکنان جوانی داریم که انگیزه زیادی دارند و با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداریم می‌رویم برای برد.

کریمی در مورد شرایط خودش در پایان فصل خاطرنشان کرد: قرارداد من تمام خواهد شد و در حال حاضر هم به فکر فصل بعد نیستم و تمرکزم روی 2 بازی باقی مانده است. اینکه سهمیه بگیریم یا نه می‌تواند در تصمیمم تاثیر گذار باشد ولی در حال حاضر نه پیشنهادی دارم و نه به تیمی به جز پیکان فکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود برانکو به سبک بازی او علاقه‌مند است گفت: برانکو لطف دارد. او یکی از مربیان بزرگی است که به ایران آمده و کارنامه موفقی هم دارد ولی فعلاً پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است. همانطور که گفتم فکر و ذکرم فقط 2 بازی بعدی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین