کد خبر: ۵۱۸۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

رئیس پیشین موساد: باید تهدید ایران علیه اسرائیل را جدی بگیریم

رئیس پیشین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را اقدامی نمادین توصیف و تاکید کرد: ما باید تهدیدات ایران علیه اسرائیل را بسیار جدی بگیریم.
آفتاب‌‌نیوز :
دنی یاتوم رئیس پیشین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) در گفت‌وگو با یک شبکه رادیویی حمله سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را اقدامی نمادین توصیف کرد و گفت که این حمله فاقد هرگونه اهمیت استراتژیک بوده است.

به گزارش روزنامه اورشلیم پست، وی در ادامه گفت: ما در مسیر برخورد با ایرانی‌ها قرار داریم اما من امیدوارم که این شرایط تبدیل به یک تقابل مستقیم نشود. آنها ما را متهم به حمله به اهداف ایرانی و کشتن مردمشان کرده‌اند.

رئیس پیشین موساد افزود: ما باید تهدیدات ایرانی‌ها علیه اسرائیل را کاملا جدی بگیریم. آشنایی من با ایرانی‌ها و تجربیاتم به من می‌گوید که وقتی آنها تهدید می‌کنند به آن عمل می‌کنند.

یاتوم با تکرار ادعاهای مقامات صهیونیستی گفت: آنها (ایرانی‌ها) همچنین می توانند موجب یک اتفاق داخلی در بلندی‌های جولان شوند. ما تردیدی نداریم که حزب‌الله در راستای خواست ایران عمل می کند.

وی همچنین گفت : ما در یک منطقه سخت قرار داریم که رحمی به ضعفا نمی شود بنابراین ما باید قوی بمانیم و حتی باید خود را قویتر کنیم تا بتوانیم بازدارندگی‌مان را حفظ کنیم.

رئیس پیشین سازمان جاسوسی موساد با تاکید بر اینکه حمله اخیر به سوریه یک اقدام نمادین بوده است، به روابط رژیم صهیونیستی با روسیه پرداخت و گفت که منافع مسکو و تل آویو در سوریه مشترک نیست.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین