کد خبر: ۵۱۸۵۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
پوتین هشدار داده که ادامه حملات از سوی غرب به سوریه عواقب جدی در پی خواهد داشت

تجهیزات نظامی روسیه راهی خاورمیانه شدند؛ آیا باید منتظر انتقام روس‌ها باشیم؟+عکس

کشتی‌های روس حامل تانک ها و خودروهای آمبولانس بوده‌اند. این نقل و انتقالات پس از حملات هوایی اخیر غرب علیه مواضع سوریه صورت می گیرند. همچنین قایق‌های گشت‌زنی با سرعت بالا و پل‌های موقت نیز در میان تجهیزات نظامی نقل و انتقال یافته روسیه وجود داشته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» با انتشار عکس‌هایی از اعزام تانک‌ها، خودروهای زرهی و قایق‌های گشت‌زنی روسیه به سوی خاورمیانه خبر داده است. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این روزنامه می‌نویسد «پروژه ۱۱۷» نام ناو روسیه است که در بسفروس ترکیه در مسیر حرکت به سوی سوریه در روز یکشنبه مشاهده شده است. 

این روزنامه در ادامه می نویسد: کشتی‌های روس حامل تانک ها و خودروهای آمبولانس بوده‌اند. این نقل و انتقالات پس از حملات هوایی اخیر غرب علیه مواضع سوریه صورت می گیرند. همچنین قایق‌های گشت‌زنی با سرعت بالا و پل‌های موقت نیز در میان تجهیزات نظامی نقل و انتقال یافته روسیه وجود داشته‌اند. 

نیروهای غربی اخیرا به سه هدف در سوریه حمله کردند. غرب مدعی است که دولت سوریه از سلاح شیمیایی علیه مردم آن کشور استفاده کرده است؛ ادعایی که دولت سوریه آن را رد می‌کند. 

«ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه هشدار داده که ادامه حملات از سوی غرب عواقب جدی نظامی را در پی خواهد داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
2
7
پوتین برمبنای افسانه تصمیم نمی گیرد. منافع ملتش همیشه جلوی چشمش است. .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
2
حتما روسیه هم یک بخشی از سوریه را بمب باران و موشک باران می کند خدا به داد ملت مظلوم سوریه برسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
1
2
اکنون بهترین فرصت است که کشورهای ایران و سوریه و روسیه و عراق از همه طرف به تروریستهای مستقر در عراق و سوریه را متلاشی کنند و تا آخرین نفرشان را در هرجایی که هستند پیدا کرده و به اشد مجازات برسانند و یک ارتش متحد در مقابل زیاده خواهی غربی ها و کشورهای عربی همسو با آمریکا و انگلیس و فرانسه تشکیل دهند و آرزوی ماندن در سوریه را حتی برای یک روز بر دل آنها بگذارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین