کد خبر: ۵۱۸۶۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
محمود میرلوحی:

شکایت شورای شهر از آقازاده شهردار سابق بی‌نتیجه مانده/ 12 شکایت شورای شهر از مدیریت قالیباف

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: تاریخ های شکایت ها مشخص است حتی برخی از آن ها به برج 10 باز می گردد اما تا امروز واکنشی سوی شورا در قبال آن ندیدیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود میرلوحی در خصوص حملاتی که به اصلاح‌طلبان در روزها و هفته‌های اخیر صورت می‌گیرد گفت: پیروزی لیست امید در انتخابات شورای شهر و همچنین مجلس شورای اسلامی نتیجه رقابت‌های سیاسی است. 

به گزارش آفتاب نیوز، به گفته وی رقیبان از همه ابزارها و اختیاراتی که داشتند برای زمین زدن اصلاح‌طلبان استفاده کردند و با وجود اینکه اصلاح‌طلبان رفتارهای آنان را «سوءاستفاده» جناحی قلمداد می‌کنند اما رقیب اعتقاد دارد که در حال عمل به وظیفه‌اش است. 

این عضو شورای شهر تهران افزود: زمانی  بود که هنوز امکانات ارتباطی در این حد نبود و چنان انحصار رسانه‌ای وجود داشت که ما اصلا نمی‌توانستیم تخلفاتی که مشاهده می‌کنیم را رسانه‌ای کنیم اما امروز با شکستن این انحصار می‌بینیم که افکار عمومی چگونه در قبال رفتارهای نادرست واکنش نشان می‌دهند. 

میرلوحی تاکید کرد:  ما تصور می‌کنیم که بعضی نهادها مدت‌ها است که رفتار برابری در قبال دو جناح ندارد و احساس می‌شود به نفع یکی از این جریان‌ها کار می‌کنند.

معاون اجرایی شورای شهر گفت: امروز می‌بینیم که  اعضای شورا از دادستان انتقاد می‌کنند،  پیش از این هم در جلسه قبل از عید رفتار قوه قضاییه در مقابل مدیریت شهری مطرح شد. این درحالی است که در حال حاضر چهار مطلب در صف رسیدگی‌های قوه قضاییه قرار دارد، مسئله دوازده شکایت از تخلفات دوره قبل، سند تحویل و تحول، املاک نجومی و ماجرای قائم مقام شهردار سابق تهران که هفت ماه پیش دستگیر شد.

او ادامه داد:  ما می‌توانیم به خوبی این مسائل را در ترازو ارزیابی و نقد قرار دهیم. دادستانی تهران پس از ماجرای برج میلاد، به صورت شبانه شهردار تهران را احضار کرد از طرف دیگر هم بعد از آن دادستان کل درخواست کرد که آقای شهردار استعفا دهد و شورا بپذیرد.

میرلوحی اظهار کرد: دادستان گفته است که مدعی العموم هست، ما هم همین خواسته را داریم، چرا که مدعی العموم به تازگی ایجاد نشده است، سوال ما این است که چرا در چهارده سال رفتارهای متفاوتی دیده می‌شود؟ امروز می‌توان یک نظرسنجی کرد که آیا افکار عمومی می‌تواند بپذیرد که رفتار قوه قضاییه در چهارده سال گذشته با رفتارش در 7 ماه گذشته در یک تراز است ؟ همین سوال را می‌توان در خصوص رسانه ملی هم پرسید.

او همچنین در خصوص آخرین وضعیت شکایات از مدیریت گذشته شهرداری تهران یادآور شد : 12 شکایت ارسال شده است اما تا این لحظه به شورای شهر اطلاعی در مورد سرنوشت این شکایت‌ها داده نشده است. نجفی نیز پیش از استعفا از شهرداری تهران اعلام کرد که به شهرداری هم گزارشی درباره شکایات ارجاع شده به قوه قضاییه داده نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اشاره به اینکه بسیاری پس از ارسال سند تحویل و تحول به قوه قضاییه می‌گفتند شکایتی نشده است تا قوه قضایه به آن رسیدگی کند گفت: تاریخ‌های شکایت‌ها مشخص است حتی برخی از آن ها به دی ماه سال گذشته باز می‌گردد اما تا امروز واکنشی از سوی قوه قضاییه در قبال آن ندیدیم. 

به گفته میرلوحی یکی از شکایات مربوط به موسسه «شمس الشموس» مربوط به فرزند شهردار اسبق است. 

موسسه نوآوران آموزشی شمس الشموس در تاریخ ٩٠/٢/١٨ تحت شماره ٢٧۴٣٩ و شناسه ملی ١٠٣٢٠۵٣٧١٨٨ در اداره ثبت شرکتهای تهران با موضوع تاسیس و راه اندازی و اداره مدارس غیرانتفاعی در مقاطع مختلف اعم از دوره آمادگی دبستان راھنمایی تحصیلی متوسطه ھنرستان با رعایت نظام جدید آموزشی کشور دایر نمودن کلاسھای تقویتی و آمادگی کنکور و ایجاد آموزشگاھھای علمی آزاد و تاسیس آموزشگاھھای آموزش زبانھای خارجی ارائه خدمات فرھنگی آموزشی و پرورشی و ایجاد مراکز و ایجاد اماکن آموزشی و تفریحی و تشکیل و برگزاری نمایشگاه در زمینه فعالیتھای فوق برنامه در واحدھای آموزشی مربوط عضویت و مشارکت در تعاونیھای آموزشی و فرھنگی و غیرانتفاعی اجاره و خرید و ساخت و ساز فضاھای مناسب جھت انجام فعالیتھای آموزشی و پرورشی با رعایت استانداردھای متداول انجام کلیه فعالیتھا ارائه خدمات در زمینه اعتلا و تعمیم آموزش و پرورش کشور تاسیس شد.

مرکز اصلی موسسه در شھر تھران انتھای بلوار سعادت آباد خروجی کوی فراز بین تقاطع بھزاد و ک پیرسلطانی پ٧ و حمیدرضا زرین به سمت رئیس ھیئت مدیره، الیاس قالیباف به سمت مدیرعامل و نائب رئیس ھیئت مدیره، محمدرضا میرزایی فرد به سمت عضو ھیئت مدیره (بعنوان عضو علی البدل)، سید محمدھادی رضوی به سمت عضو ھیئت مدیره (بعنوان عضو علی البدل)، آقای عباس فوم به سمت منشی ھیئت مدیره به مدت ٢ سال انتخاب گردیدند.

اما در آخرین تغییرات قابل دسترس از موسسه به استناد صورتجلسه ھیئت مدیره مورخ ١٣٩۴/٠٩/٢۴ و مجوز شماره ١۴٩١٢٧/١٢٣ مورخ ١٣٩۴/١٠/٧ اداره کل آموزش و پرورش تھران علیرضا ظھره‌وند به سمت رییس ھیات مدیره، سید مھدی سید خاموشی به سمت نایب رییس ھیات مدیره، الیاس قالیباف به سمت منشی ھیئت مدیره و حمیدرضا زرین به سمت مدیرعامل و عضو علی البدل ھیئت مدیره برای مدت دو سال انتخاب گردیدند.

شهردار آنلاین 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
مگر می شود از-خلبان- دریادار-شهردار-کاندید ریاست جمهوری و...............شکایت کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
خخخخخخخخخخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین