کد خبر: ۵۱۸۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱

از خوشحالی تکراری غفوری تا رفتار عجیب اسماعیلی بعد از تعویض در بازی استقلال و الهلال

وریا غفوری بعد از گلزنی به الهلال ماننده هفته های گذشته محکم روی دستش کوبید تا این شادی گل را عملا به خود اختصاص دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های الهلال و استقلال با برتری یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

- حضور حدود 2 هزار هوادار استقلال و 3 هزار هوادار تیم الهلال باعث شد تا بازی از شکل و شمایل یک مصاف خارج از خانه، فاصله بگیرد.

- سیدرضا افتخاری، جواد قراب و سفیر ایران در کشور کویت از کسانی بودند که این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

- مصدومیت دقیقه دوم برای فرشید باقری باعث شد تا این بازیکن خیلی زود جایش را به زکی‌پور بدهد و او در دقیقه هفتم از بازی خارج شد.

- در دقیقه 27 بازی بعد از سرنگونی فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه الهلال، این بازیکن معتقد بود که داور باید خطای پنالتی اعلام می‌کرد.

- بعد از گلزنی وریا غفوری در دقیقه 36، این بازیکن مانند هفته‌های گذشته محکم روی دستش می‌کوبید تا شادی گل جدیدش را تکرار کند.

- در دقیقه 55 استقلالی‌ها فرصت خوبی برای گلزنی داشتند ولی نورافکن ترجیح داد به جای پاس دادن به تیام، اقدام به شوتزنی کند که این مسئله با اعتراض تیام به نورافکن همراه بود.

- کمبود بازیکن در استقلال باعث شده بود تا آبی‌ها امروز دروازه‌بان سوم خود، ارشیا بابازاده را هم روی نیمکت ذخیره‌های استقلال بنشیند.

- در اواخر این دیدار هواداران استقلال علی قربانی و جابر انصاری دو بازیکن نیمکت نشین این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش ایسنا، در دقیقه 87 این دیدار فرشید اسماعیلی با علی قربانی تعویض شد ولی هافبک استقلال ترجیح داد تا از سوی دیگر زمین خارج شود و به سمت قربانی نرفت. این مسئله تا حدی عجیب به نظر می‌رسید و مشخص نبود که آیا اسماعیلی از تعویضش ناراحت بوده و یا اینکه ترجیح داده برای جلوگیری از اتلاف زمان دست به این کار زده است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین